EROTENDO

• erotendo_oplichters

klopt je kunt niks doen . ik denk dat we samen eens iest moeten gaan zoeken om het hun onmogelijk te maken .

• erotendo_oplichters

dit hebben wij kunnen vinden en staat bij de richtlijnen van erotendo .

erotendo is een relaisatie van Bedrijfsinformatie van Webtelecom Ltd.

Bedrijfsnaam Webtelecom Ltd.

Adres Biezendreef 57

Postcode 4645 GB

Plaats PUTTE Routeplanner

Telefoonnummer 0164-602474

Faxnummer

Website

misschien kunnen we daar iets meer

• erotendo_oplichters

weten jullie wat wij nu gevonden hebben , het verwijderen van je profiel kost 30 euro hahahahahahahahaha

het wordt steeds gekker daar

• Gelderland

Hoi Hoi,

Mijn vriend kreeg ook een bericht van een ene nikkie…. hij reageerde erop via de mail

en daar kwam uit dat die moest inloggen op erotendo gelukkig heeft die dit niet gedaan.

maar what the fuck willen ze stoken in relaties ofzo…

Groeten

• erotendo_oplichters

hoi gelderland . zo gaat het iedere keer wij hebben een mail adres gegeven op een ero beurs . voor een prijsvraag worden nu steeds gemail mat van die kut berichten

• vonschreck

Ik heb dezelfde ervaring: je kunt alleen een afspraak maken via Erotendo en dan alleen als je eerst 50 euro betaald.

• Miss Rabbit

Afmelden bij EROTENDO is heel gemakkelijk:

Lees onderstaand:

Wij verwijderen uw profiel automatisch na 12 maanden. Wenst u uw profiel vroeger te verwijderen, dan rekenen wij 30 EUR ADMINISTRATIEKOSTEN aan.

Maak hiervoor gebruik van onderstaande betaalmodaliteiten:

• BANKOVERSCHRIJVING BELGIE

Schrijf 30 EUR over op

ARGENTA 979-5981826-35

Met vermelding van: uw ETD code

• BANKOVERSCHRIJVING NEDERLAND

Schrijf 30 EUR over op

ING 68.17.59.178

Met vermelding van: uw ETD code

HOE DURVEN ZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• erotendo_oplichters

ja dat dachten wij ook . is er nou niemand die weet hoe we deze praktijken kunnen stoppen .

• konijntjes

De Erotendo fakers

Ik krijg momenteel op ALLE email adressen die ik heb spam van hun.

Nu es onder naam van Nikki (ze doen het dan wel als Re: Nikki zodat het lijkt alsof je al es geantwoord had)

Als je reageert krijg je spam van erotendo.

Dan es weer onder andere adressen.

En ze hebben het goed gezien, je kan ze niet aanklagen, want het is verstuurd onder annoniem adres, dus niet van erotendo.com

• erotendo_oplichters

hoi konijntjes

je kunt op de site van erotendo ook niet reageren of vragen stellen . en mocht je dat wel willen dan moet je eerst lid worden en dat kost 50 euro en je email laten verwijderen moet je eerst 30 euro betalen. maar ze komen wel degelijk van hun want als je reageerd op een bericht . het eerste wat er staat is wij hebben een profiel op erotende daar kun je zien wie wij zijn .