EROTENDO

• erotendo_oplichters

nee jij niet een man van een vrouw die ook vn die soorten mails sturen .

• erotendo_oplichters

hoi hier een paar mailtjes die van jou afkomen het bericht op erotendo hebben we niet meer we kunnen er immerst niet meer in en hadden we ondere een andere naam staan de 7 dagen proef

Hallo

Ik vond je mailtje nog ergens in mijn mailbox vandaar mijn zeer late reactie.

Ikzelf ben een hele leuke lieve af en toe gekke maar ruimdenkende gehuwde bi vrouw en zoek een discrete relatie.

Samen een clubje doen of iets anders…het kan echter niet bij mij thuis.

Ik zou het erg op prijs stellen, als ik een antwoord krijg,

Tania

Hoi ,

Bedankt voor je mailtje, belangstelling is er zeker.

Je berichtje was inderdaad van een hele tijd geleden, en zat in mijn box ongewenste berichten.

Een foto stuur ik liever niet over het internet maar kan je terugvinden onder mijn

profiel, Tania op www.erotendo.com

Ik ben wel selectief dus laat een berichtje achter op mijn profiel en dan kunnen we regelmatig afspreken.

Ben mobiel, dus afstand speelt niet zo'n grote rol. Discretie en is wel heel belangrijk.

Groetjes,

Tania

Bedankt om terug te mailen

Lees mijn profiel eens goed na.. indien een klik..laat dan een berichtje achter op mijn

profiel, je kan mij altijd terugvinden onder zoekertjes met als titel “ben deze week vrij”

of klik op : zoek in de profielen en vul mijn naam Tania in

Zo ben ik ook zeker dat je een profiel hebt, fakers worden daar immers geweerd of er afgegooid en kunnen geen profiel aanmaken, dat trouwens volledig gratis is.

Kusjes

Tania

• tania

Ik ben blij dat je inderdaad de mailtjes weergeef die ik heb geschreven en waar inderdaaad nergens staat

“dat als we fatsoen hadden een berichtje terug stuurde . maar dan moet je betaald lid zijn ”

Met Dank

Tania

• erotende_oplichters

ja lezen kun je ook al niet .

het staat in de mailbox van erotendo en daar kunnen en willen we niks meer mee te maken hebben . de de berichten die je zelf stuurd met je gmail staat het niet . het valt wel op dat alleen mailtjes die met de site van ero te maken hebben zowel email als in de mailbox wel van de zelfde strekking zijn . .

wij zijn het helemaal zat een gaan nu nieuwe emails maken jullie zijn alleemaal bedankt voor deze klote zooi . wel jammer dat het zo moet om geld te verdienden over ander niets vermoedende mensen de een leuke date willen zoeken .

• Miss Rabbit

@ erotende_oplichters,

Wij zouden het fijn vinden als jullie ons een prive berichtje zouden sturen, klik op onze naam voor een bericht.

Groetjes, Miss Rabbit

• ero

ero_sauna_date@live.nl is onze email na jullie verijderen we deze meteen . op en andere manier lukt het niet kunnen niet inloggen

• Miss Rabbit

@ erotende_oplichters,

Graag een prive bericht sturen met jullie email adres. Daarvoor kunnen jullie op onze naam klikken.

Want de vorige reactie was van “ero”

Groetjes,

Miss Rabbit

• belgjes

Het is toch duidelijk welk spel ‘Tanja’ van Erotendo speelt.

Eerst spammen ze a vollontee.

en dan komen ze doen alsof hun neus bloed omdat het te heet begint te worden onder hun voeten…

Idem met hun mails aan de leden (en niet betalende leden) met alle foto's van de mensen er in.

Lijkt me een grove schending van de privacy.

My niet gezien ! Op zo een dubieuze site zet ik me niet, er zijn er betere, voor minder geld en betrouwbaarder…

• Wij twee

Walchelijke reclame van die gasten. We moeten ze allemaal een mailtje sturen dat we kotsmisselijk van ze zijn. Ze noeme anderen fakers, maar zijn zelf de grootste!

• Miss Rabbit

:X