EROTENDO

• c en j

HOE DOM kan je zijn , zie je je eigen al aan de balie staan van ff blokkeren hahahahhah , ga gewoon naar een club daar komen meestal doeners , op al die site,s vind je over het algemeen alleen maar fakers stiekume mannen en twijfelaars en voor het geld had je al lang een heerlijke avond kunnen hebben in een leuke club.

sterke allemaal

• jefke

Hallo

Sara is ook nog agressief ook als je het lidgeld niet betaalt.

Amai zeg !!!

• Miss Rabbit

Aan Edwin ………… en alle anderen die met een credit card betalen.

Hier een simpele oplossing zodat er geen geld (automatisch) meer van je creditcard wordt afgeschreven.

Blokkeer je Credit Card bij je bank en vraag meteen een nieuwe Credit Card aan.

Bij de bank is dit kostenloos en je bent van het probleem af.

Er wordt dan geen geld meer van je rekening gehaald.

Succes,

• jefke

Hartelijk bedankt Miss Rabbit

• Nico

Ik ontving onlangs ook mailtjes van een zekere Sara.

Contacten lopen ook via Erotendo.

Kan alleen communiceren via erotendo. Haar of hun profielnaam Sara Pierre.

• Elfje

Ja, alvast bedankt voor alle last. Heeft men moeder net zo'n kutmail van een zekere Sara in de inbox van papa gevonden. Dacht zij en ik natuurlijk voor dagenlang dat hij haar aan het bedriegen was. Hebben het nu godzijdank uitgevogeld hoe het zit. JULLIE MAKEN ECHT DINGEN KAPOT.

• erotendo_oplichters

hier ook het toeval wel dat er op 2 mailadressen de zellde mail binnen kwam en wij openlijk de mail lezen ,

ze maken heel veel kapot maar dat vinden ze niet erg lijkt wel

• J en C

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff hier ff een reactie op het bericht van ELFJE .

Elfje is zelf een operator van verschillende sit,e die meer en meer commercieler worden je moet overal voor betalen en die heeft dan commentaar over EROTENDO , daarnaast mag ze over een ander alles zeggen maar o wee als een ander commentaar heeft word je ip adres geblokt , Zou zeggen kijk eerst eens naar jezelf want je bent een grote BITCH.

• C en J

NOG EEN TIP LAAT ALS DIE SITE,S MET DROOG NEUKERS FAKERS EN TWIJFELAARS VOOR WAT ZE ZIJN EN GA GEWOON NAAR EEN CLUB. OJA EN NIET TE VERGETEN DIE OPERATORS DIE ZICH ENORM VERRIJKEN.

• stefaan

idd zo fake als wat.

toen ik er een zoekertje over postte, werd prompt mijn account afgesloten.

ik laat het er dus niet bij.

als alle mensen hier, en mensen die zich ook benadeeld voelen een mail sturen naar :

eco.inspec.fo@economie.fgov.be

dit was mijn mail naar erotendo :

Cc: FOD Economie Erotendo.com

WTC III Webtelecom Ltd - Putte

Simon Bolivarlaan 30 ARGENTA 979-5981826-35

1000 Brussel

Beste,

Ik zou op mijn 7 dagen proef willen terugkomen, en zo mijn 99,50 €, die ik met volle vertrouwen betaald heb met mijn visa kaart, teruggestort willen zien.

Moest u hier niet op ingaan, ga ik zeker nog een officiële klacht bij ECC (Europese Centrum voor Consumenten) en bij de Directe controle en Bemiddeling van de FOD Economie indienen.

Ik neem mijn recht van 7 dagen proef bij kopen op afstand in eigen hand.

Mvg,

ps: net een mail van ADMINS@EROTENDO.FR

dit was de reply :

Wij hebben Uw schrijven goed ontvangen.

Uw lidmaatschap werd inmiddels opgezegd, resitutie gebeurt eind maand 30 dagen.

Gelieve je bankgegevens ons op te zenden.

Met Beleefde Groeten

Helpdesk

www.erotendo.com

dus doen … iedereen he