EROTENDO

• jetwilhelm

een grote oplichters bende is het er zijn ook gratis site bv exitant maar je krijgt wel een profiel check als stel . maar dat is niet erg als je eerlijk bent .

erotendo zou uit de lucht gehaald moeten worden .

• eamel

http://www.eamel.net/entry_3289.php (geen spam; wel een vervolg op mijn eerdere posting alhier)

• anonymous

en tegenwoordig is het de lieve “Sara” die zogezegd vanop “discretieaub@gmail.com” mails verstuurd via een betalende relay service die eigenlijk oorspronkelijk vanaf denisegino@gmail.com verstuurd werden:

letterlijk uit de headers van de mail:

“Erotendo is a paid relay service. We do not tolerate UCE of any kind. Please report it ASAP to abuse@smtp.com”

met andere woorden, zij gebruiken fake gmail-adressen om deze mails naar iedereen rond te sturen, ook naar bedrijfsadressen, als dat geen spam is?

• eamel

Inmiddels blijkt Webtelecom Ltd te zijn uitgeschreven v.w.b. de Kamer van Koophandel. Benieuwd wie nu de eigenaar is van Erotendo. Volgens een domainchecker nog steeds.. Webtelecom in Putte. Mocht men hier nog aanvullende informatie hebben; altijd welkom (eamelnet @ gmail.com)

Overigens hieronder wat blogjes over mijn speurtocht naar de scam achter Erotendo. Voor de liefhebbers (geen spam, wel veel tekst; voor de liefhebber)

1. http://www.eamel.net/entry_3221.php

2. http://www.eamel.net/entry_3224.php

3. http://www.eamel.net/entry_3272.php

4. http://www.eamel.net/entry_3289.php

erotendo_oplichters Schreef:

——————————————————-

> dit hebben wij kunnen vinden en staat bij de

> richtlijnen van erotendo .

>

>

> erotendo is een relaisatie van Bedrijfsinformatie

> van Webtelecom Ltd.

> Bedrijfsnaam Webtelecom Ltd.

> Adres Biezendreef 57

> Postcode 4645 GB

> Plaats PUTTE Routeplanner

> Telefoonnummer 0164-602474

> Faxnummer

> Website

>

>

>

> misschien kunnen we daar iets meer

• c en j

Hallo allemaal,

Onze ervaring is in de loop der jaren ga gewoon ergens naartoe sauna of club en kijk of je daar leuke mensen ontmoet voor ………………………………… want op al die site,s zitten alleen maar fakers twijfelaars en droogneukers , offffff stellen waar de vrouw verplicht mee moet doen.

Wij gaan lekker naar clubs of een sauna en niet thuis of wat dan ook dan heb je ook geen gezuer met al die site,s en oplichters .

veel plezier nog allemaal

• Edwin

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik eventjes reageren op alle voorgaande berichtjes.

Ik heb de erotendo site gevonden naar aanleiding van een mailtje in mijn mailbox zo als hierboven meerdere keren al is laten zien.

Alleen stonden er bij mij andere namen in namelijk Sandra en Koen.

Ik was zo stom dat ik niet van te voren had gecheckt of dit niet een Fake site was en heb dus mij aangemeld en betaald via mijn creditcard 50 euro voor 90 dagen.

En wat denk je ik ben 3 dagen lid geweest en kreeg via mijn mailbox te horen dat iemand mij een berichtje had gestuurd, dus wilde ik naar de Erotendo site gaan en wat zie ik ik kan niet meer inloggen al mijn gegevens zijn verdwenen.

Ik was echt pissig hierdoor en heb een email gestuurd naar de webmaster van Erotendo en ik kreeg gelijk antwoord terug, dit had ik echt niet verwacht na het lezen van al die ellende van Erotendo.

Namelijk ik had gezien in de algemene voorwaarden dat na die 90 dagen er automatisch weer 50 euro wordt afgeschreven, nou dit moet niet gekker worden, ik ben woedend zo als vele voorgangers denk ik.

Ik wilde namelijk weten of ik dit niet kan stop zetten en dat mijn account verwijderd wordt.

Nee dit kon niet zeiden ze en ik moest eerst 30 euro betalen en dan verwijderen ze mijn profiel, alleen ze zeiden tegen mij dat ze de foto's vernietigen wat ik totaal niet geloof.

Ik ben gewoon bang geworden wat ze straks allemaal gaan uitspoken met mijn profiel en foto's.

Ook heb ik mijn bevestigingsmail nog bewaard gelukkig, en heb contact opgenomen met de betalingsfirma ccbill en mijn situatie uitgelegd en gevraagd of ik mijn 50 euro terug kan krijgen.

Tot op heden ik nog geen bericht terug gehad, dus ik vraag me nu ook af of dit ook wel misschien Fake is.

Zijn er mensen hier die een OPLOSSING HEBBEN VOOR MIJN PROBLEEM? want als zij telkens 50 euro gaan afboeken na de 90 dagen ja daar zit ik dus niet op te wachten.

Hopelijk heeft iemand een oplossing gevonden, ik wacht op jullie antwoorden.

Succes verder in de tot stop zetting van deze Fakers site Erotendo.

PS. Is er niet een site of tel.nr. waar ik dit soort zaken kan melden en die mij misschien verder kunnen helpen?

• Edwin

Beste Ludo en Renate,

Naar aanleiding van jullie verhaal wil ik er even op terugkomen dat mij ook hetzelfde is overkomen als jullie.

Zie hieronder mijn verhaal wat ik ook gepost heb op deze forum.

Ik hoop dat jullie een oplossing hebben gevonden voor dit probleem?

Groetjes Edwin

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik eventjes reageren op alle voorgaande berichtjes.

Ik heb de erotendo site gevonden naar aanleiding van een mailtje in mijn mailbox zo als hierboven meerdere keren al is laten zien.

Alleen stonden er bij mij andere namen in namelijk Sandra en Koen.

Ik was zo stom dat ik niet van te voren had gecheckt of dit niet een Fake site was en heb dus mij aangemeld en betaald via mijn creditcard 50 euro voor 90 dagen.

En wat denk je ik ben 3 dagen lid geweest en kreeg via mijn mailbox te horen dat iemand mij een berichtje had gestuurd, dus wilde ik naar de Erotendo site gaan en wat zie ik ik kan niet meer inloggen al mijn gegevens zijn verdwenen.

Ik was echt pissig hierdoor en heb een email gestuurd naar de webmaster van Erotendo en ik kreeg gelijk antwoord terug, dit had ik echt niet verwacht na het lezen van al die ellende van Erotendo.

Namelijk ik had gezien in de algemene voorwaarden dat na die 90 dagen er automatisch weer 50 euro wordt afgeschreven, nou dit moet niet gekker worden, ik ben woedend zo als vele voorgangers denk ik.

Ik wilde namelijk weten of ik dit niet kan stop zetten en dat mijn account verwijderd wordt.

Nee dit kon niet zeiden ze en ik moest eerst 30 euro betalen en dan verwijderen ze mijn profiel, alleen ze zeiden tegen mij dat ze de foto's vernietigen wat ik totaal niet geloof.

Ik ben gewoon bang geworden wat ze straks allemaal gaan uitspoken met mijn profiel en foto's.

Ook heb ik mijn bevestigingsmail nog bewaard gelukkig, en heb contact opgenomen met de betalingsfirma ccbill en mijn situatie uitgelegd en gevraagd of ik mijn 50 euro terug kan krijgen.

Tot op heden ik nog geen bericht terug gehad, dus ik vraag me nu ook af of dit ook wel misschien Fake is.

Zijn er mensen hier die een OPLOSSING HEBBEN VOOR MIJN PROBLEEM? want als zij telkens 50 euro gaan afboeken na de 90 dagen ja daar zit ik dus niet op te wachten.

Hopelijk heeft iemand een oplossing gevonden, ik wacht op jullie antwoorden.

Succes verder in de tot stop zetting van deze Fakers site Erotendo.

• Harfiez

Hoi

Wat dacht je ervan om alles te registren en dan doorgeven aan TROS opgelicht en/of Radar. Groetjes Harfiez

• jefke

Hallo Ik kreeg ook eentje; maar gelukkig betaalde ik niets. Jullie zijn gewaarschuwd !!!!!

Hallo ,

Ik vind het erg leuk jou antwoord te ontvangen. Ik ben zeker geintresseerd in een lat relatie met jou, waar de begrip, respect voor elkaars gevoelens, discretie, hygiene, voorop staan. Ik ben geen pro, en vraag dus geen financiele tegemoetkoming !

Waar zou je willen afspreken ?

Graag hoor ik een snelle reactie.

Mijn foto en adresgegevens kan je o.m terugvinden onder mijn naam op Facebook, MSN en Erotendo.

Liefs

Sara

• erotendo_oplichters

wij hadden iedereen al gewaarschuwd . maar toch . gaan eens naar je bank en vraag of ze het geld terug kunnen halen en blokker meteen de automatische incasso .

laat wel even weten hoe het afgelopen is .

sterkte