EROTENDO

• erotendo_oplichters

er zijn mensen mogelijke beheerders die naar iedereeen een mail stuurt dat ze van niemand een mail hebben ontvangen en benieuw waren van wie die was . met name tweegenieters en tania . . ze sturen ook berichten via maile maar je kunt zo ook alleen maar antwoordenals je lid bent van die site . ze zeggen dat een profiel aanmaken niks kost maar vervolgens vragen ze geld .

wij vinden het een oplichters bende

• erotendo_oplichters

vandaag weer 2 email gehad met een verhaal alleen hun kennen onze 2 mail adressen het wordt steeds gekker bij erotendo om aan leden te komen het onder staan berichten komen van hun af. LET OP U BENT GEWAARSCHUWD

Hallo

Wij zijn een tijdje niet meer online geweest vanwege een crash van onze harde schijf, wij zijn een goed uitziend knap koppel, gaan graag naar een club, waar we ons amuseren maar genieten ook graag thuis met meerdere paren.

Indien er verdere interesse is dan sturen we volgende keer wat fotootjes van ons mee… dat zegt meer dan vellen volgeschreven tekst.

Lieve groetjes

Inge en Luc

Hoi

Sorry dat ik je niet eerder terugschreef maar ik was voor mijn werk in het buitenland,

Indien je nog steeds op zoek bent naar een ruimdenkende lat relatie met mij, gelieve me dan te antwoorden,

discretie verzekerd..

Zoentje

Denise

• nico

Heb gisteren ook lidmaatschap aangemaakt (1 week gratis) - maar je kan inderdaad NIET antwoorden op reacties

En ik kreeg ook een reacte/mailtje van Tania !!

Ik heb in mijn profiel gezet dat geinteresseerden moeten reageren met vermelding e-mail adres (kan ik erotendo omzeilen)

eens kijken of dat werkt - moet tenminste 1 iemand zijn die zo reageert want heb al 4 reacties gekregen sinds gisteren

als niemand reageert binnen 6 dagen –> OPLICHTERS !!

Ik ga GEEN 100 euro betalen

• erotendo_oplichters

ja je krijgt een mail dat het geen fakers zijn . en dat je maar een parenclub moet gaan en ze daar dan ontmoeten . hebben we ook 3 keer al gehad . vandaan geen een mail van denise

• christophe

Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar ik ben stom geweest om 100€ te batalen.

Nu ben ik beezig met admin@erotendo.fr voor mijn geld terug te krijgen.

het is schandalig

Ik zou graag een klacht indienden

• jetwilhelm

wij zijn mogelijk zelfs bedreigd door een van die mails hebben zelfs aangifte gedaan . als het zo moet in deze swingers wereld zoeken ze het maar allemaal uit . hoe hij aan ons tel komt is een raadsel .

• Miss Rabbit

Ook wij kregen onderstaande mail waar wij niet op geantwoord hebben:

Van: tweezebras (tweezebras@gmail.com)

Verzonden: zondag 27 juni 2010 22:48:23

Aan: Miss Rabbit (leukstel78@live.nl)

1 bijlage

iknikkie.jpg (30,9 kB)

Hi

Zeker hebben wij interesse.

We laten ons graag verrassen…. dus even dit berichtje. We waren een tijdje in het buitenland, maar zijn er nu helemaal klaar voor om terug af te spreken.

Wie weet waar het tot lijdt. Spreken voorlopig enkel nog verder af via www.erotendo.com

Ons profiel is daar Nikkie Jan

Wij daten het liefst prive en dus niet meer in een club.

gr

Nikkie en Jan

Men zij gewaarschuwd met dit soort emails

• rob berg

heb exact dezelfde mail gehad, enn gelijk een mailtje gestuurd en gevraagd hiermee op te houden

rob

• jetwilhelm

wij precies het zelfde mailte gehad

• erotendo_oplichters

hier ook wij hebben er nu al 5 van deze soort gehad . worden er niet goed van het is dat wij samen weten maar anders heb je een probleem thuis