ze gaan idd heel ver in hun spammen.
ik krijg zowat wekelijks en op verschillende email adressen spam van hun.
je haalt ze er zo uit.
kan hier niets tegen gedaan worden?
volgens mij zit de site dan zelf ook vol met fake profielen toch?
@ erotendeo oplichters
Kappen met dit onzin verhaal, er is namelijk geen enkel mailtje dat ik heb verzonden waarin ik geld vraag.
Wil je met me afspreken, stuur dan even je telefoonnummer naar mijn prive mail adres: eerlijkdiscreet@gmail.com
dan bel ik je op, wanneer jouw dit het beste past.
Doeei
Tania
hoi tania
hoe verklaar je dan dat er zeker 6 mailberichten niet alleen van jou . met ongeveer de zelfde text bij ons binnen komt . en iedere keer als je een reactie geeft . wordt je steeds door ver wezen naar de site van erotendo . wat iedereen schrijft is je kunt je gratis aanmelden ja dat klopt maar vervolgens moet je betaald lid worden . wij hebben een keer 7dagen gratis mogen kijken. ja zelfs jij stuurde een bericht maar wij konden niet antwoorden waren geen betalend lid . werd je boos . je schreef in de 2e bericht dat als we fatsoen hadden een berichtje terug stuurde . maar dan moet je betaald lid zijn . verklaar maar eens hiet et allemaal zit
wij worden niet goed van al die berichten alle berichten komen op div mail boxen binnen met allemaal dezelfde text .
tania Schreef:
——————————————————-
> Ik heb je nooit bedreigd, anders moet je dat
> mailtje maar eens tonen…
wij zeggen niet dat jij ons bedreigt hebt . maar iemand belde ons (ja hoe is het mogelijk) en toen vroegen we de naam van de vrouw en hij noemend de naam piecies van wie wij een zon zelfde mail als van jou en andere hebben gehad wij zouden iets met zijn vrouw willen. dus niet wij hebben genoeg aan elkaar . het ergste is nog dat wij onze mail adress alleen aan erotendo op de erobeurs in antwerpen hebben gegeven het was wij een prijsvraag je kon een scooter winnen.
wij waren echt geschroken van die telefoon bericht en hebben toen ook de politie ingeschakel . willen immens geen narigheid
misschien zijn we wel te goede trouw.
als het anders is tania vermenen we het graag
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?