EROTENDO

• Miss Rabbit

Ja hoor, ze zijn weer bezig met een nieuw offensief. Ze kunen het ook niet late.

• Jeroen

Ben je benadeeld door Erotendo? Dien dan een klacht in!

Als je benadeeld voelt door Erotendo (Webtelecom ltd) kun je richten tot consumenten autoriteit in Nederland www.consuwijzer.nl. Via de website kun je een klacht indienen. Hoe meer klachten des te sneller er onderzoek zal plaatsvinden. De consumentenautoriteit kan ook boetes uitdelen aan bedrijven die in overtreding zijn.

• angela

stefaan Schreef:

——————————————————-

> idd zo fake als wat.

> toen ik er een zoekertje over postte, werd prompt

> mijn account afgesloten.

> ik laat het er dus niet bij.

> als alle mensen hier, en mensen die zich ook

> benadeeld voelen een mail sturen naar :

>

> eco.inspec.fo@economie.fgov.be

>

> dit was mijn mail naar erotendo :

>

>

> Cc: FOD Economie

> Erotendo.com

> WTC III

> Webtelecom Ltd - Putte

> Simon Bolivarlaan 30

> ARGENTA 979-5981826-35

> 1000 Brussel

>

> Beste,

>

> Ik zou op mijn 7 dagen proef willen terugkomen, en

> zo mijn 99,50 €, die ik met volle vertrouwen

> betaald heb met mijn visa kaart, teruggestort

> willen zien.

> Moest u hier niet op ingaan, ga ik zeker nog een

> officiële klacht bij ECC (Europese Centrum voor

> Consumenten) en bij de Directe controle en

> Bemiddeling van de FOD Economie indienen.

>

> Ik neem mijn recht van 7 dagen proef bij kopen op

> afstand in eigen hand.

>

> Mvg,

>

> ps: net een mail van ADMINS@EROTENDO.FR

> dit was de reply :

>

>

> Wij hebben Uw schrijven goed ontvangen.

> Uw lidmaatschap werd inmiddels opgezegd, resitutie

> gebeurt eind maand 30 dagen.

> Gelieve je bankgegevens ons op te zenden.

>

> Met Beleefde Groeten

>

> Helpdesk

> www.erotendo.com

>

>

> dus doen … iedereen he

Beste Stefaan,

Ze zitten ook achter www.4jumpy.com. Is daar iemand bekend mee? Blijkt ook al opgeheven te zijn en je moet inderdaad betalen om berichten te lezen en om je in te schrijven voor besloten feestjes.

Beetje vreemd is het wel dat ik bijna dagelijks mail krijg van diverse personen die niet bestaan van 4jumpy; onskoppeltje, nikkie, stefanie, mario en cindy en nog meer namen. Komen deze namen jullie ook bekend voor? Wat is jullie ervaring met deze personen?

Met vriendelijke groet,

Angela

• angela23

Maar hoe komen deze lui dan aan jou mailadres. Ik krijg dagelijks mail van telkens een ander persoon met een ander mailadres. Dat duidt al op het feit dat het niet safe is en dat ze eerlijk zijn. Zoveel betalen is gewoon niet normaal kun je zien dat men gewoon niet hoeft te werken want men verdient al veel geld met de inschrijvingen op de site.

Maar ben jij bekend van 4jumpy? Daar komen dezelfde soort berichten vandaan die jullie beschrijven. Ook de namen zijn dezelfde als waarvan ik mails krijg. Kan iemand mij hierop antwoord geven?

Met vriendelijke groet,

Angela

• strandstel

wij krijgen op steeds van wisselende personen een bericht . hier weet de vrouw en man er iets van af maar hoe veel niet en is er een relatia aan kapot gegaan. ons advies is NOOIT reageren op die lui . vertouw je een site niet ga er dan niet heem hoe aantrekkelijk ze het ook vertellen .

heel veel zijn oplichters helaas

• strandstel

ze komen aan adressen die zo overal wel halen . wij er zelfs mee naar de politie geweest die kunnen er ook niks aan doen .