EROTENDO

• erotendo_oplichters

ZE ZIJN WEER BEZIG met het sturen van email maar nu net het bericht

(Iemand liet een bericht na op uw favoriete website.)

wij hebben er div van gehad en als je wilt lezen moet je eerst betalen . ook is er email te vinden waar je je kan afmelden .

wij hopen dat deze oplichters site snel verdwenen is .

zijn er mees mens en die ongevraagd emails van hun krijgt

• Hessel en Juul

Jeetje.. vandaag weer een mailtje van paren die reageren op een zogenaamd date verzoek van ons!. Wij staan niet eens op Erotendo. We staan wel op SDC en dat bevalt goed hoor!. Erotendo misbruikt gewoon emailadressen!!!!!

• erotendo_oplichters

vandaag ook weer 2 berichten gehad op 2 verschilende email. wel met het zelfde verhaal wat we meer hebben gehad . de naam van de dame is nikki post

• Alex

Het stikt van de mensen die mails krijgen van deze bedriegersclub.

Ook ik kreeg afgelopen week weer een bericht van ene Nikki. Ondertussen trap ik hierni et meer in, heb al genoeg van die onzin gehad. Inloggen op de site doe ik neit eens meer, dat is toch de moeite niet waard.

Het vergelijk dat Tania maakte met Lexa of relatieplanet gaat ook niet op. Je krijgt nooit op je priveemail berichten van mensen die je verzoeken contact met hen op te nemen via de website. Als je al een email krijgt van iemand die je daar ontmoet hebt dan is dat omdat je vrijwillig je email adres gegeven hebt. In het geval van Erotendo gaat dit niet op. Deze sturen je ongevraagd dus SPAM emails.

Wat ik ook opvallend vind is dat Tania de enige is die hier iets van zich heeft laten horen. EN dat alles wat ze doet is haar gal spuwen over degenen die klagen over berichten van haar en anderen via Erotendo. Ik schat haar dus duidelijk niet erg hoog in. Waarschijnlijk profiteerd zij ruimschoots van deze oplichters bende.

Ik zal nog eens op Erotendo kijken of het mogelijk is mijn email te verwijderen uit hun database, anders moet ik maar gewoon het email sdres opheffen.

• Miss Rabbit

Ook wij kregen de laatste weken 3 van onderstaand berichten van erotendo:

Iemand liet een bericht na op uw favoriete website.

Login op www.erotendo.com om uw bericht te lezen.

TIP: Antwoorden op deze e-mail is niet mogelijk.

UW LOGIN : XXXXXXXX

UW WACHTWOORD : xxxxxx

Uw Erotendo medewerker

.

En weer moet je dus inloggen om het bericht te kunnen lezen (wat wij dus niet doen)

Een andere werkwijze is een bericht van Nikkie of Tania met deze onzin:

Hoi,

Ik ben net terug uit vakantie en kwam jouw adres tegen .

Ik kan me echter niet voorstellen dat wij ooit met elkaar zouden gesproken hebben irl

Of heb ik je toegevoegd bij mijn contacten n.a.v. van mijn advertentie waar ik op zoek was naar een ruimdenkende relatie

Indien verdere interesse, laat dan een berichtje achter en wellicht kunnen we eens afspreken.

Groetjes

Nikkie

Het wordt eens tijd dat wij allen van deze SPAM verlost worden.

• erotendo_oplichters

hoi miss rabbit .

zo als je weet zijn ze weer bezig . de oplichters wij krijgen zo ook weer precies de zelfde als jullie. ze hebben een adres in putten maar is onbekend . je kunt nergens je email laten verwijderen . ik hoop voor ze dat ze niet op de kamasutrabeurs staan want wij gaan daar dan veel herrie maken over ze . en mogelijk dat de politie er dan bij is of dat kan wordt nog onderzocht.

• Rob

Heb al meerder malen een mail gestuurt met de vraag of ze mijn account willen verwijderen. Krijg geen antwoord op mijn mailtjes.Ik kan niet op de site vinden hoe dat te moeten doen.

Heeft iemand een idee hoe ik mij van die site kan verwijderen?

• Rob

Hallo Tanja,

Ik heb meerder mailtjes gestuurt naar Erontendo met de vraag om mijn account te verwijderen. Ik krijg geen respons. Hoe kan ik het verwijderen?

Oja, en bij lexa en relatieplanet moet je ook betalen, daar heb je gelijk in. Maar als ik daar mn account wil verwijderen dan kan ik dat ook doen. Dat is het verschil.

Ben benieuwd naar je reactie.

Gr. rob

• Rob

Ik heb hetzelfde bericht ontvangen. Heb me voor de gein aangemeld. En kan mijn account niet meer verwijderen.

• volenlief

even googlen en je leest de leukste verhalen over erotendo ook hun adres

en ook van hun favoriete spammer Tania