Erotendo site idd oplichters!!!!!
Wij kregen dus ook een mail van die nikkie!(of is het tania, want tis makkelijk van naam te veranderen)
EEntje op mijn gewoon mailadres, en eentje op mijn prive'mail adres(die ik alleen maar gebruik voor mijn werk, dus absoluut niks te maken met swingen!!!, vraag me af hoe ze daaraan komen!!)
Het mailtje was er eentje die naar een heel pak koppels was gestuurd…allemaal dzelfde tekst(zie b4dating staat op het forum, effe zeggen dat b4dating een eerlijke site is!)
Ik zie dus op erotendo het profiel van die nikkie staan, en ik schrijf in haar gastenboek (zodat iedereen het kan lezen)
om gelieve GEEN mails te sturen naar mijn priveadres, daar het niks met swingen te maken heeft!
Effe vermelden, dat ik in april voor 1jaar betaald heb .
Een paar uur later wil in inloggen bij erotendo, en wat blijkt….ik kan er niet meer in….paswoord enz klopt niet meer…
IK klik op ‘'paswoord vergeten’' dan moet je je mailadres intikken…en wat staat er…mailadres onbekend!
Dus ik ben daar afgesmeten, omdat ik het aandurfde om openbaar op dat zogenaamde nikkie profiel commentaar te posten…
Weg centjes….want dit vind ik nog het ergste vanalles, je betaald…en dan kicken ze je zonder reden eraf…
Hopelijk blijven heel wat mensen daar weg…tzijn verloren centen, en de site is een bedriegde boel!
Je kan dus niks daar op een forum posten….ik heb een mail gestuurd…maar zoals verwacht niks terug ontvangen…
Maakt me niet uit….maar hoop dat ons profiel daar dan weg is, onze foto's staan daar wel op….
Wat de privacy betreft….iedereen kan daar de foto's zien van bepaalde koppels op de beginpagina…leuk is anders.!