Naaktstrand Vuren/gorinchem

• Leen en Hannie

Volgens mij hebben wij deze zomer iets gemist. ::o

Wij, stel, zijn iedere keer naar Groede gereden en we wonen inh Gorinchem !! Even onthouden voor volgend jaar.

• strandstel

groede is toch niks te beleven , geen duinen

• arie

goede middag mensen van het naakt strand ik heet ook arie maar ik kom uit dordrecht ik wil volgend jaar kaal geschoren worden mijn schaam haar wil ik er af in het open baar ieder een mag het zien ik schaam mijn daar niet voor strand stelletje willen julie dat doen bij mijn scheren mijn schaam haar ik zeg het gewoon ik speel ook altijd met mijn penis op het naakt strand gewoon open baar ik vind dat heerlijk met mijn penis spelen graag een berichtje terug en als ik dit al leest word ik al erg geil groetjes van arie

• gerard en cahty

hoi wij gaan regelmatig naar het strandje in vuren maar wij zien nooit leuke stellen alleen maar homo,s dat vinden wij wel jammer zou leuker zijn als er meer stellen waren? meschien in 2013 groetjes gerard en cahty

• KANNIETVERWIJDEREN

Morgenmiddag gaan we eens even kijken hoe het strandje er bij ligt. Misschien is het er wel lekker uit de wind en in de zon.

• gera stel

Zijn jullie nog naar vuren geweest ?

• KANNIETVERWIJDEREN

Nee, de zon liet zich nog niet goed genoeg zien. Nog even wachten op beter weer dus.

• Natuurtje

Afgelopen zondag zijn we geweest. Het is nog erg kaal. En koud vooral.

Vandaag getwijfeld, is nog steeds niet echt lekker weer.

Misschien gaan we morgen even langs…

• KANNIETVERWIJDEREN

Gaat er vandaag nog iemand heen? Lijkt best lekker te worden…

• gera stel

Is of gaat er nog iemand/stel naar het strandje bij Vuren ?

Gr. Gera stel.