Naaktstrand Vuren/gorinchem

• Nico

Mogelijk hetzelfde stel als ik zaterdag eén week geleden heb zien liggen. Zij blond lang haar, hij donker haar. Er was een toevallige voorbijganger op de racefiets, die haar toen lag te beffen, waar de man bij toekeek. Ik kwam net aanlopen toen ze klaarkwam… Toen was het helaas voorbij…

• erix69

Erg leuk strandje…Was er vanmiddag tussen 4 en 6, er waren een paar stelletjes, maar verder geen activiteit…zou ook wel toevallig zijn…

Ik zou het spannend vinden eens kontakt te maken met een een stel, zomaar een beetje kletsen en wie weet als het klikt…toekijken of meedoen.

Ben er de komende dagen ook weer rond die tijden…jullie kunnen me altijd via pm benaderen..

In het weekend komt mijn partner wellicht ook mee…

groetjes Erix

• KANNIETVERWIJDEREN

Aha, die heb ik wel eens eerder gezien. Die houden er wel van :)

• Robert

Ik ben een goeduitziende man en zoekt ook een stel voor trio daar in de bosjes ,je moet soms geluk hebben als er een stel is die er voor in is.Misschien moet het wat meer bekend worden dan hoeven de paren niet naar de parenclub voor een man erbij. Groet Robert.

• heetstel

Nou wij vinden een man erbij heerlijk maar dan toch liever in een club of thuis lekker relaxd en zeker zo fris mmmm, moet er niet aan denken ff aan de bosje,s maarja de mannen daar zullen wel getrouwd zijn en ook niet geschoren brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en dan al dat zand gatver.

Dus een man erbij heerlijk maar wel lekker op matrasje en fris.

• Richard

@ heetstel: ik denk dat er op het strandje af en toe ook wel een man te vinden is die niet getrouwd is, wel geschoren en in voor een thuis (of club-)date :-).

• Ik en.,

Wie gaat er vanavond heen, ben wel benieuwd of hier nog wat gebeurt.

• KANNIETVERWIJDEREN

Wij willen vanavond wel even langskomen, het is wel wat fris, maar in het riet uit de wind vast wel lekker!

• Robert

Hallo allemaal ik ben een goeduitziende nette verzorgde man uit gorinchem ,komt regelmatig doordeweeks op het strandje. Ik heb 1 maal een paar actief in de bosjes gezien misschien moet er meer bekendheid bij swingers komen .

• Ik en.,

Tot op heden nog niemand gezien jammer