Naaktstrand Vuren/gorinchem

• Robbie

Anonymous

Nou wij vinden een man erbij heerlijk maar dan toch liever in een club of thuis lekker relaxd en zeker zo fris mmmm, moet er niet aan denken ff aan de bosje,s maarja de mannen daar zullen wel getrouwd zijn en ook niet geschoren brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en dan al dat zand gatver. Dus een man erbij heerlijk maar wel lekker op matrasje en fris.

nou dan hou ik mij aanbevolen netjes geschoren goed geschapen en altijd zin

• RuSissy

ik ben vandaag nog geweest als travestiet en heb 2 mannen met elkaar bezig gezien, heerlijk om naar te kijken hoor

travestiet
  • Robbie

Ik ben er als man alleen heen geweest en er wordt sportief gespeeld met elkaar ik hoop dat ik een x mag mee spelen daar vandaag ga ik ook weer niet heel mooi weer maar het is droog dus als er een stelletje of dame alleen is hou ik mij aanbevolen afz robbedoes.alles mag en niets moet.

• Robbie

Hoor graag of er gewillige stelletjes zijn of dames

• Robbie

Ik ben tevens op zoek naar een leuke dame die serieeus met mij naar swinger clubs wilt gaan ofwel als zogenoemd stelletje 

• willem

Robbie

Ik ben tevens op zoek naar een leuke dame die serieeus met mij naar swinger clubs wilt gaan ofwel als zogenoemd stelletje 

Je bent wel heel wanhopig lijkt mijn.  Dit soort oproepen helpen echt niet.

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK strandgenieten