Naaktstrand Vuren/gorinchem

• Bikerscouple op SDC

willem
    Bikerscouple op SDC
    willem

niet zo heel veel  .  was er onder een andere naam ook hier als stel nu als man alleen maar druk en nuttige berichten zijn er niet veel 

zal wel vaker chatgirl op de chat worden

Dat is een nog veel grotere FAKERS-SITE

Daar moet je pas echt oppassen met wie je chat en al helemaal als je foto stuurt

brrrrrr

veel  dating sites  zelfs  sdc veel fakers   helaas verpesten het veel mannen het , ik div keer een afspraak met stellen of vrouwen gemaakt  .ook toen  wij nog als stel afpraken maar nooit iemand  echt ontmoet  als  vrouw of stel 

snap  echte stellen en vrouwen wel dat ze niks meer willen afspreken , 

echt jammer

Beetje vreemd, wij hebben nog nooit een fake ontmoeting meegemaakt op SDC en zijn toch al wat jaartjes lid.

• willem

Bikerscouple op SDC
    willem
    Bikerscouple op SDC
    [...]

Dat is een nog veel grotere FAKERS-SITE

Daar moet je pas echt oppassen met wie je chat en al helemaal als je foto stuurt

brrrrrr

veel  dating sites  zelfs  sdc veel fakers   helaas verpesten het veel mannen het , ik div keer een afspraak met stellen of vrouwen gemaakt  .ook toen  wij nog als stel afpraken maar nooit iemand  echt ontmoet  als  vrouw of stel 

snap  echte stellen en vrouwen wel dat ze niks meer willen afspreken , 

echt jammer

Beetje vreemd, wij hebben nog nooit een fake ontmoeting meegemaakt op SDC en zijn toch al wat jaartjes lid.

ik helaas wel . stond ook geen foto bij   misschien wel stom van mij

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK strandgenieten
  • RuSissy

Ik lig hier als man graag in mijn stringetje, leuk dat dit kan

travestiet
  • Meneer

Lag je gistermiddag ook lekker te rukken bij dat ketsende stel. Zag er echt lekker uit!

RuSissy

• RuSissy

Meneer

Lag je gistermiddag ook lekker te rukken bij dat ketsende stel. Zag er echt lekker uit!  

RuSissy

nee ik heb niet meegerukt maar ik laat iedereen zijn gang gaan, ik hou het bij zonnen en zwemmen in mn zwarte string

travestiet
  • S

Valt er op dit strand wat ondeugends te beleven?

is een leuke fantasie van ons om dit een keer mee te maken. 

• S

Komen er ook kinderen?

• Robbie

Hoi strandgangers wat heerlijk om te mogen genieten van een dit strandje het was voor mij de eerste x daar zowel links als rechts van mij waren er 2 stelletjes heerlijk aan het genieten van elkaar .al snel werd ik ook geil van hun genot.ik had mij altegraag aangeboden maar durfde dit niet .het stelletje links van mij heb ik wel gesproken oven clubs enzo.???? daar blijfde het bij helaas en ik maar hopen dat ik even mee mog spelen.wie weet volgende x meer geluk bij 1 vd stelletjes ook zie ik jullie graag een keer bij het lekstrandje in culemborg aan de beusichemse dijk .bij de beeld de dikke juffer naar beneden het weiland in en dan naar achter rechts lopen ook daar veel sexplezier.

• Robbie

S

Valt er op dit strand wat ondeugends te beleven? is een leuke fantasie van ons om dit een keer mee te maken. 

ja laat maar weten .wanneer.

• Robbie

Morgen en maandag ben ik er weer lekkere geile stelletjes hoop dat ik mijn handdoek ernaast mag liggen.en mee mag stoeien.ik lig rustig af te wachten op mijn grijszwarte stranddoek met handoek kijkend naar jullie voorspel.