Naaktstrand Vuren/gorinchem

• kerel

Ik ben een man van 44 die op jongere mannen valt, maar nog nooit wat heeft gedaan.

Komen er ook jongere mannen op het strand (in de rietkraag) die in zijn voor seks met een man?

Wat is dan het beste tijdstip rond deze tijd van het jaar?

Ik zou graag eens weten wat het is om seks te hebben met een jongere man.

• kerel

Ik ben een man van 44 die op jongere mannen valt, maar nog nooit wat heeft gedaan.

Komen er ook jonge knapen op het strand (in de rietkraag) die in zijn voor seks met een oude man als ik?

Wat is dan het beste tijdstip rond deze tijd van het jaar?

Ik zou graag eens weten wat het is om seks te hebben met een jonge knaap.

• Morero

Hallo, gaan er vanmiddag nog vrouwen of stellen naar strandje of in de rietkraag om spannende dingen te beleven,ik goeduitziende jongen van 43 jaar wil wat zien of gewoon meedoen.

• Nico

Kerel, deze site is niet bedoeld voor mensen met vragen als jij hebt.

Volgens mij zijn er zat andere sites waar je je kwakje kwijt kunt.

Gr.

• R en A

Morero, Rob, kerel en de rest: Natuurlijk komen er stellen en natuurlijk zitten ze allemaal op jullie te wachten! Makkelijker kunnen jullie het niet maken; wij (stellen) zitten immers dringend verlegen om single mannen, en wij (stellen) willen niets liever dan een triootje. Hopelijk komen er geen stellen op het strandje, want daar hebebn wij alleen maar last van. brrrr je moet er toch niet aan denken, sex tussen stellen…getverrr. Dus: heren, allemaal naar Vuren!!

• Noobies

Zo hallo zeg, wordt dr even een topic van vier jaar geleden uit de mottenballen getrokken? Beetje kansloos dit (gericht aan Alex).

• P en M

Hoi. Voor het eerst op deze site. Maar word hij nog wel gebruikt?

• willem

niet zo heel veel  .  was er onder een andere naam ook hier als stel nu als man alleen maar druk en nuttige berichten zijn er niet veel 

zal wel vaker chatgirl op de chat worden

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK strandgenieten
  • Bikerscouple op SDC

willem

niet zo heel veel  .  was er onder een andere naam ook hier als stel nu als man alleen maar druk en nuttige berichten zijn er niet veel 

Dat is een nog veel grotere FAKERS-SITE

Daar moet je pas echt oppassen met wie je chat en al helemaal als je foto stuurt

brrrrrr

• willem

Bikerscouple op SDC
    willem

Dat is een nog veel grotere FAKERS-SITE

Daar moet je pas echt oppassen met wie je chat en al helemaal als je foto stuurt

brrrrrr

veel  dating sites  zelfs  sdc veel fakers   helaas verpesten het veel mannen het , ik div keer een afspraak met stellen of vrouwen gemaakt  .ook toen  wij nog als stel afpraken maar nooit iemand  echt ontmoet  als  vrouw of stel 

snap  echte stellen en vrouwen wel dat ze niks meer willen afspreken , 

echt jammer

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK strandgenieten