Naaktstrand Vuren/gorinchem

• arie

Ik ben een slanke man van 41(geschoren) die ook wel wat leuks wil meemaken Dan bedoel ik niet benaderd worden door een man die me wil piipen Maar gezellig met een dame zijn of een stel Ik kom regelmatig kijken maar dan zijn er alleen mannen die naar mijn slanke lijf kijken en daar heb ik nou eigenlijk niks mee Wie mailt aaigie.b@hotmail.com gr. Arie

• hitsig stel 50

MMMMMM

Wij zijn er vanaf 1600 tot …………….. zij is een lekker sletje hij een lekkere dikke pik beide bi schierig wie gaan er ook

• Ik en

Jammer dat ik dit niet eerder heb gelezen heb jullie denk net gemist jammer genoeg

• Joske

Heb ik jullie net gezien samen met dat andere stelletje?

• strand

ik was er ook heb een heel mooi stel onder de parasol zien liggen er lagen nog 2 stellen waarvan er 1 weg ging . ander stel mag er ook zijn hoor . jullie nog genoten daar

• Joske

Heerlijk genoten van beide stelletjes. Gingen door tot half 8. Vraag me af of je alleen mag kijken?

• camouflage

ben gister even wezen zwemmen en heb een klein halfuur mee mogen genieten van die twee leuke stellen Zou best een keer mee willen doen Maar of dat de bedoeling is weet ik niet Maar goed altijd leuk en g….. om mee te kijken Moest helaas weg om te werken Hoop vrijdag avond even te gaan

• sauna-stel@relaxdating.nl

Oh dat willen wij ook wel doen.

We kijken graag en zij showed ook heel graag.

Alleen wat ver weg van omgeving Eindhoven……..

Toch eens over door babbelen samen want lijkt ons wel spannend.

• lodewieck

@ heet stel, ben niet getrouwd, wel geschoren, slank, redelijk groot en heb er zin in, kom graag naar jullie toe, ben bi en voor veel in!!

lodewieck@live.nl

• PenE

Gisteren in de middag zijn we weer geweest. Zonnetje, een lekker windje, relaxte mensen. Wat wil je nog meer..