En StiefPat.. Genoten? Wij willen binnenkort ook een keer heen, zal in december worden. Met een ander gelegenheidsstel. Gaan dan vermoedelijk op een stellendag. Paar jaar geleden ook al eens geweest. We zijn inmiddels weer wat verder.
En StiefPat.. Genoten? Wij willen binnenkort ook een keer heen, zal in december worden. Met een ander gelegenheidsstel. Gaan dan vermoedelijk op een stellendag. Paar jaar geleden ook al eens geweest. We zijn inmiddels weer wat verder.
Ja was weer erg gezellig en lekker veel aktie afgelopen donderdag ????
Wellicht. Heeft die donkere man van de zon nog meer kenmerken?
ja hoor piercing in voorhuid en cockring om . Ga het weekend weer naar vrouwenpolder en neeltje jans
Ja dat komt mij en m'n vrouw wel bekende voor☺️.
engelen ?
wij gaan op 1 december… hopen op een heleboel stellen dan!
Wij redelijk ervaren swingers, gaan overmorgen voor 2e maal naar Azzurra in Beuningen. Mijn vrouw denkt dat ze daar blind date heeft op basis van contact dat ze via internet heeft gelegd zonder te weten dat ik (haar man) daar achter zit. Ze heeft met haar date afgesproken in de club sex te hebben zonder condoom (ik ben cuckold dus lig er altijd bij en geniet als ze bezig is).
Wie O wie, welke man wil mijn mooie MILF van middelbare leeftijd met heerlijk lijf lekker doen zonder en zich voordoen als haar internetdate? Meer info en evt foto's via mijn Whatsapp (niet bellen) +31651038902 . Wij zijn er woensdag 21-12-22 vanaf ca. 1430-1500u tot 1e helft vd avond.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?