Azzurra Beuningen

  • LiefStel7275

    Zijn er nog stellen die donderdag de 22e juni gaan mischien?

    (wij 47/50)

  • Kees

    Hoi wij gaan morgen 5 juli rond 17u naar Azzurra het wordt onze eerste keer en ben benieuwd of er meer stellen gaan.

  • Kees

    Hoe is de situatie nu met opdringerige mannen in Azzurra? Wij zijn van plan om in de toekomst op een zaterdag vroeg in de middag te gaan, maar hebben geen zin in lastige gasten. Niets tegen mannen alleen, vrouwtje vindt dat wel leuk, maar het moet wel respectvol blijven.

  • Joost1973

    Hoi allemaal wij willen 10 aug weer gaan (beide bi) wie o wie komen we tegen.

  • Samen

    Hai, wij komen morgen 10 augustus ook om lekker te genieten, hopen op veel gezelligheid.

    Wijlekkersamen Ad gmail
  • Anneleo

    wij gaan morgen…   wie ook?

  • Hans

    Wie weet of Azzurra een eigen besloten (kik) groep heeft?

  • Sexy Viking

    Ik ga maandag maar weer eens naar Azzurra. Ben er al lekker vroeg. Eerst rustig op gang komen in de sauna etc. Wie is er ook?

  • Martijn

    Hoe is het nu bij Azzura. Wij stel 41 en 49 zouden graag hierheen gaan. Ik lees verschillende verhalen. Een man extra is geen probleem maar allochtonen haantjes daar hebben we het niet zo op.

  • willem

    Martijn

    Hoe is het nu bij Azzura. Wij stel 41 en 49 zouden graag hierheen gaan. Ik lees verschillende verhalen. Een man extra is geen probleem maar allochtonen haantjes daar hebben we het niet zo op.

     

    jullie zijn de baas wie er bij mag komen. nee is nee en weg sturen 

    genieten en nog eens genieten . op een nette manier