Azzurra Beuningen

  • J en A

    Het lijkt er op dat de eigenaar onder druk staat van eventuele afpersing, anders komen ze wel op voor de klanten. Je helpt hem het best door geen bezoek meer te nemen, geen omzet geen afpersing/witwassen.

  • H and H

    J en A

    Het lijkt er op dat de eigenaar onder druk staat van eventuele afpersing, anders komen ze wel op voor de klanten. Je helpt hem het best door geen bezoek meer te nemen, geen omzet geen afpersing/witwassen.

    Waar baseer je dat dan op dat ze worden afgeperst of er geld proberen wit te wassen?

  • Magie

    Je komt er soms rare types tegen…… waar niet?

    Wij hebben het snel naar ons zin en weten en doen wat we willen.

    Ze kijken soms brutaal over het hokje heen, als dat deze mannen dat opwind wensen we hun daar veel plezier mee.

    We swingen best al wat jaren…. in een inmiddels opgeheven club, daar hebben we ook een aanvaring gehad met een groep van deze “gasten”. In Azzzurra werd ik laatst wel aangesproken met de vraag hoe laat het was. Dom, er ging geen belletje rinkelen bij mij. Overal hangen wel klokken daar. Mogelijk toch andere intresses?

  • Donderwolk

    Ervaring weet dat uurtje of 20u door de week en in weekend uur of 23 u de lastige heren komen ..

  • H and H

    Donderwolk

    Ervaring weet dat uurtje of 20u door de week en in weekend uur of 23 u de lastige heren komen ..

    In het weekend zijn de mannen die het spelletje niet snappen er al veel vroeger

  • Dan

    Ik ga morgen 6 mei naar Azzurra. Ik als single man half indo van 35 en atletisch gespierd zoet dames of stellen die mee willen… wie weet zie ik je daar.

  • Joost1973

    Hallo allemaal wie gaan er komende donderdag naar azzura op de parendag?  Wij leuk stel van rond de 50 beide bi gaan. Wie zien we daar nog meer ?

  • StiefPat

    Wij gaan ook aanstaande donderdag (Hemelvaart).

    Beide rond de 50.

    Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • Joost1973

    Dan zijn we al met z'n 6-en ???? gezellig !!