Azzurra Beuningen

• ES

Wij stel willen binnenkort voor het eerst naar azzurra, maar lees hier niet veel goeds.

Wij wilde op de donderdag gaan maar dan heb je er dus geen last van?

• buitensexstel

Wellicht. Heeft die donkere man van de zon nog meer kenmerken?
    buitensexstel
    Dat is ons afgelopen week idd heel goed bevallen. Heerlijk op het strand en in de duinen van  Vrouwenpolder en Neeltje Jans. 

of lekker buiten ergens

Ik was er ook  hele donkere man van de zon .  misschien gezien?

• buitensexstel

• willem

buitensexstel

ja hoor  piercing in voorhuid en cockring om . Ga het weekend weer naar vrouwenpolder en neeltje jans

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK strandgenieten
  • Rickske

Wij gaan as maandag vroeg … savonds al andere niet geile plannen…. Hopelijk zijn er leuke gezellige geile koppels/bimannen…? hij 45 (bi / bttm) en zij 40 (he) wie zijn er nog meer van plan om te gaan?

• Sexy Viking

Ik, nette, single en vriendelijke NL man van eind 40, was van plan om morgen (zaterdag) overdag voor het eerst alleen naar Azzurra te gaan. Beetje kijken, gezellige gesprekken met stellen en vrouwen (en mannen ook). Maar als ik de berichten zo lees is er weinig leuks meer aan. Blijkbaar verpesten andere mannen het voor de rest. Of zou ik gewoon maar moeten gaan? Tips?

• Rickske

Erik

Ik, nette, single en vriendelijke NL man van eind 40, was van plan om morgen (zaterdag) overdag voor het eerst alleen naar Azzurra te gaan. Beetje kijken, gezellige gesprekken met stellen en vrouwen (en mannen ook). Maar als ik de berichten zo lees is er weinig leuks meer aan. Blijkbaar verpesten andere mannen het voor de rest. Of zou ik gewoon maar moeten gaan? Tips?

Erik gewoon gaan laat het niet verpesten door andere mannen. Overigens hebben wij er geen last van! Nee=Nee en 95% luistert gewoon. Gewoon gaan de vrouwen/stellen prikken er wel doorheen!

Veel plezier….

• Sexy Viking

Rickske
    Erik

Erik gewoon gaan laat het niet verpesten door andere mannen. Overigens hebben wij er geen last van! Nee=Nee en 95% luistert gewoon. Gewoon gaan de vrouwen/stellen prikken er wel doorheen!

Veel plezier….

Oké, dan ga ik gewoon. Ergens wel spannend, maar in ieder geval zal ik genieten van de sauna en welness. En dan zie ik wel welke leuke stellen en vrouwen ik tegen kom. Dank je wel Rickske!

• Rickske

Erik
    Rickske
    Erik

Veel plezier….

Oké, dan ga ik gewoon. Ergens wel spannend, maar in ieder geval zal ik genieten van de sauna en welness. En dan zie ik wel welke leuke stellen en vrouwen ik tegen kom. Dank je wel Rickske!

En Erik…hoe is het geweest?

Wij gaan morgen…!!!

• StiefPat

Vandaag een dagje genieten bij Azzurra in Beuningen op de stellendag.

Relaxen, sauna, bubbelbad en wie weet wat er nog meer gebeurd ????

Wie weet tot straks, spreek ons gerust aan of stuur een berichtje.

XXX

StiefPat

Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.