Hoi hoi,
Welke vrouw of stel gaat er morgen(zondag) naar Elysium en heeft zin om onder water in het bubbelbad te genieten van een sportieve jongen van 27?
Nee, ik wil wel samen met manlief genieten. Ik baal er zo verschrikkelijk van! We hebben al zo vaak gefantaseerd over een ontmoeting en vreemde handen op spannende plekjes…
Jesse, gaan jullie vaker naar de sauna? Hebben jullie een ‘vaste’ sauna waar jullie vandaan komen? Daar hebben ze vast ook hotels! Misschien moet ik manlief maar even lief aankijken en kunnen we een nacht de kinderen elders laten slapen……
Beste W&P,
Helaas kunnen wij ons sauna bezoekje niet uitstellen ivm een overnachting in de buurt. Maar natuurlijk is er de mogelijkheid om samen eens wat anders af te spreken. En natuurlijk kunnen we dan kijken of er wel een klik is.
Wij komen uit Brabant, maar vinden het geen probleem om wat verder weg te gaan. Als ze daar tenminste ook een mooie sauna hebben. We hebben nu ook nog kaartjes voor Therme Bussloo en gaan graag naar Geldrop.
Ook wij vinden het erg jammer dat we jullie niet gaan tegenkomen, maar wie weet in de toekomst!
xxx-jes Jesse en tot ziens.
Hoi W&P,
We lezen nu al een tijdje mee en hebben eindelijk de moed verzameld om te reageren. Eigenlijk weten we niet waar we moeten beginnen. Jullie berichtjes zijn stuk voor stuk een feest van herkenning.
Hoe spannend vonden wij het te lezen dat jullie 15 februari in Veenendaal waren, net als wij. We denken ons zelfs te herkennen in één van de beschrijvingen van de stellen die jullie hebben gezien. Of is de wens de vader van de gedachte? ;-)
Jullie schreven dat jullie het aan het eind van de maand weer zouden gaan. Bij ons volgende bezoek, precies twee weken later, was de spanning dan ook behoorlijk opgelopen.
Zouden jullie er ook zijn? En hoe zouden we jullie dan herkennen? En zou er dan een klik zijn? En zouden er nog andere stellen zijn die net als wij die een verdwaalde hand willen voelen in het bubbelbad of stoombad?
Allemaal vragen die helaas onbeantwoord zijn gebleven.
We blijven hopen op een spannende ontmoeting! Zeer binnenkort! In Veenendaal?
Groetjes B&M
jessevande Schreef:
——————————————————-
> We hebben er al zin in!
>
> Nog meer mensen die a.s donderdag ook naar deze
> sauna gaan? We hebben de tijd aangezien we een
> hotelovernachting in de buurt hebben ()
hallo jesse,
Hoe sta je tegenover mannen alleen? Lijkt mij wel geil om jouw tegen te komen in de sauna.
Tot donderdag misschien? Hoe herken ik jouw - jullie eigenlijk?
pleaser1968 Schreef:
——————————————————-
> jessevande Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > We hebben er al zin in!
> >
> > Nog meer mensen die a.s donderdag ook naar deze
> > sauna gaan? We hebben de tijd aangezien we een
> > hotelovernachting in de buurt hebben ()
>
>
> hallo jesse,
>
> Hoe sta je tegenover mannen alleen? Lijkt mij wel
> geil om jouw tegen te komen in de sauna.
>
> Tot donderdag misschien? Hoe herken ik jouw -
> jullie eigenlijk?
Hoi, ik heb half lang blond haar en ben niet slank/en niet dik. Heb een mooie rose intiem piercing;) Mijn man heeft kort bruin haar.
Het is voor ons de eerste keer, dus wil niet all the way gaan. Een beetje friemel en betasten lijkt me een mooi begin van een nieuwe ervaring.
Hoe kunnen wij jou herkennen?
XXX Jesse
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?