We denken nu aan donderdagavond de 23ste… Heuvelrug.
xxx
Hoi Ma en Jo,
Ja, we hebben een heerlijke avond gehad. Met z'n tweetjes helaas.
We zagen wel een leuk stel toen we in het bubbelbad zaten maar toen gingen ze aan de andere kant zitten, omdat het inmiddels te druk was geworden aan onze kant. We hebben het er even over gehad samen maar we dachten wel dat het een stelletje was voor méér. Maar ze zijn geloof ik aan de praat geraakt met een jonger stel (ook leuk, maar erg jong). Daarna hebben we ze niet echt meer gezien.
We hebben wel twee mooie vrouwen gezien, die elkaar lekker aan het masseren waren. Maar die hadden meer oog voor elkaar en andere vrouwen. Het was lekker weer en de sauna's waren heerlijk.Misschien gaan we deze week weer een keer.
xx
Hoi anoniem stel,
Ja, het was inderdaad een erg jong stel…. Maar verder wel gezellig.
De avond had dus heel anders kunnen verlopen als wij er nog bij hadden gekund gedruft. Wat jammer!
We vroegen ons al af of jullie er zouden zijn (en hoe we jullie dan zouden herkennen). Eenmaal binnen hadden we meteen al een leuk, ‘verdacht’ stel op het oog. We waren dan ook een beetje teleurgesteld dat dit stel in het vollere gedeelte van het bad zat toen wij erin wilden. Maar het zou er te dik bovenop gelegen hebben als wij aan deze kant waren ingestapt; aan de andere kant zat niemand. Misschien toch maar wat brutaler worden.
Wanneer lopen we weer een kans jullie te treffen? Als jullie zijn wie wij denken dat jullie zijn, lijkt ons dat wel erg spannend!
ik ben ook geweest die avond en kijk afentoe wel eens op deze site maar ik kan me herinneren dat er die avond wel veel stellen waren. ik ben een man van 59 en vind het heerlijk om naar jullie jonkies te kijken en eenmaal thuisgekomen fantaseer ik natuurlijk ook wel eens dat ik een spannende ontmoeting heb met een jonger stel. nu is mijn vrouw al bijna 6 jaar geleden overleden en zelfs mannen van mijn leeftijd hebben nog volop fantasieen.
ik kan me ook twee stellen herinneren die met elkaar in gesprek waren in het bubelbad en vond het leuk om ze even stiekem te bekijken. maar wees niet bang dat ik je aanspreek of vieze dingen denk of ga zeggen want ik laat iedereen in zijn waarde.
volgens mij zijn jullie (annoniem stel en b&m) een beetje hetzelfde als ik en mijn vrouw waren. inderdaad brutaler worden kan helpen want er lopen flink wat geile mensen op de aarde rond maar ik heb makelijk praten want ik durf in mijn eentje toch ook niets te zeggen tegen een leuk jong stel.
leef lekker doe gek want je leeft maar 1 keer. hoop dat jullie de volgende keer meer succes hebben en dat je vind wat je zoekt
vriendelijke groet van henk
Hoi B&M,
We zien jullie berichtje nu pas… we hebben al een aantal dagen niet gekeken hier ivm een sterfgeval in de familie.
We hebben ons ook afgevraagd waar de avond zou zijn geeindigd als het anders was gelopen. Maar juist dat ‘zomaar’ tegenkomen is juist wat het zo spannend maakt. De vorige keer was eigenlijk ideaal.
Misschien dat we volgende week weer gaan. We geven dan de voorkeur aan woensdagavond 12 september, Zouden jullie dan ook naar de sauna gaan als jullie niet wisten of we wel of niet zouden komen? Of vanavond. Maar dat is wel kort dag.
Heel raar in Veenendaal. Soms zijn er ineens heel veel leuke stellen en de andere keer is het super rustig. Nou ja, we zien wel of we jullie tegenkomen!
xxx
Hoi ma_en_jo,
Het is wel leuk hoor, een avondje sauna, maar het doel is nog niet behaald. We kijken niet zo naar uiterlijk (wel een beetje belangrijk voor een klik), maar het gaat ons voornamelijk om de spanning (en seks!).
Hoi Henk,
Je mag best geilen op mn vrouwtje hoor, kan me voorstellen dat je dat zou doen. Is ook gewoon een heel erg lekker wijf. Aan een man alleen hadden we nog niet gedacht. M'n vrouw wil wel graag ook naar een vrouw kijken (en voelen).
Wrijf gewoon de volgende keer als je denkt ons te zien langs je lippen met je vinger, dan is er herkenning en kunnen we altijd even kletsen. Toch?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?