spannend sauna bezoekje

• B&M

Hoi anoniem stel,

Allereerst gecondoleerd! We dachten al dat we jullie hadden afgeschrikt met onze reactie. Juist omdat het spontane er zo misschien een beetje af gaat. Toch blijft het voor ons allemaal heel spannend.

Het aantal leuke stellen varieert inderdaad behoorlijk. Hadden wij ook al gemerkt. Hopelijk is het vanavond weer zo'n drukke avond…

xxx

• B&M

P.S. En ja, we waren volgende week waarschijnlijk ook wel gegaan. De wetenschap dat we jullie dan tegen kunnen komen maakt het nog waarschijnlijker… ;)

• ma_en_jo

anoniemstel,

de 12e zou wel kunnen we zijn vrij , kunnen we jullie herkennen? groetjes

• anoniem stel

Of je ons kunt herkennen? Wij denken van wel… B&M hadden ons er ook al uitgepikt. ;-)

Wij denken dat we jullie allemaal wel kunnen herkennen.

De dame hier heeft een bescheiden tattouage, maar dan moet je goed kijken. ;-)

xxxxxx

• ma_en_jo

anoniemstel

zijn vandaag geweest maar jullie niet opgemerkt.waren jullie er wel?

• Spannend...

Wij volgen dit onderwerp ook al een tijdje omdat we in de buurt wonen van de genoemde sauna en wij hebben daarom gisteren maar eens de stoute schoenen aangetrokken… We hebben we een aantal gezellige koppels gezien, maar niemand deed moeite om een gesprekje te starten. We hebben alleen nog de opgieting meegemaakt en daarna zijn we zo'n beetje naar huis toe gegaan. Was toch stiekem een beetje een teleurstelling… ;)

• ma_en_jo

anoniemstel

hebben nu niet veel tijd ook met een geval in de familie .kan ng wel ff duren. mss kunnen jullie ons een kker berichtje sturen wanner jullie weer gaan. heli_techneut@ hotmail.com

vriendelijke groet

• Martijn

Hai mijn naam is Martijn. 46 

Morgen ga ik naar een sauna en ik hou van de erotische spanning onderling, heb leuke dingen meegemaakt door de jaren.

Ik denk er over naar de Heuvelrug te gaan. Morgen is het zondag.

;-)

• Martijn

Anonymous

anoniem,

fijn dat jllie een fijne avond hadden.mss dat we elkaar toch eens tegenkomen daar.

vriendelijke groet maenjo

wat een fijne en lieve berichten lees ik hier toch allemaal. Ik lees voor het eerst een gesprek tussen een groep mensen die het zelfde over sex denken als ik.

Liefs

• Me

Anonymous

Jullie zijn gewaarschuwd er hangen camera's.

Denk dat Henk een mooie stoute droom heeft gehad.

Zeker geen camera's in de sauna's of in de openbare ruimtes. Alleen in de kleedruimte, als die er nog is en mogelijk de ingang. Maar verder 100% camera vrij.

Ben vaste bezoeker daar dus kan het weten.

“If you want to be happy, do not dwell in the past, do not worry about the future, focus on living fully in the present.”