spannend sauna bezoekje

• niek

Mischien naar a.s. vrijdag naar zwaluwhoeve??

jesse Schreef:

——————————————————-

> Hoi,

>

> Mijn naam is Jesse en ik ben 39 jaar, mijn man is

> 41

> Nu gaan wij in maart naar sauna de Heuvelrug en

> willen daar heerlijk gaan genieten in alle

> opzichten. We fantaseren samen over hoe het zal

> zijn, om net iets meer te doen in de sauna dan

> alleen maar te kijken en bekeken te worden. Zijn

> er bij de Heuvelrug leuke plekjes waar zoiets kan

> of zou kunnen gebeuren? We willen geen seks met

> andere, maar een beetje friemelen zou misschien

> best fijn kunnen zijn. We hebben dit nog nooit

> eerder gedaan dus zijn hierin nog onervaren.

> Leuke tips zijn altijd welkom!!

>

> x-jes Jesse

• W&P

Hmm..we zagen net dat we onder Jack en Nathalie hebben gereageerd. Hoop dat je het wel gezien hebt.

Kunnen jullie misschien de date ook verplaatsen? Er bestaat kans dat ik dan in Duitsland zit (en m'n vrouw wil wel graag samen naar de sauna). De week erop zouden we wel kunnen denk ik. De woensdag en donderdag vinden we de fijnste dagen. Iets rustiger en zeker 's avonds na 22:00 uur.

Misschien zijn er wel veel mensen die meekijken en nog niet reageren (hebben wij ook heel lang gedaan). Misschien kunnen we ‘s een dag en ongeveer-tijd afspreken, dan kunnen we ons rustig terugtrekken in het stoombad met gelijkgestemden. Wel even uitkijken dat er geen ’onwetenden' tussen zitten.

Poe, m'n vrouw zegt net dat ze al wat voelt groeien! Wat een spannend idee zeg!

• W&P

Misschien is het leuker om met meer stellen af te spreken. Stel dat wij toch niet zijn wat je gehoopt dan is de teleurstelling niet zo groot. Niet dat wij zoveel ervaring hebben (helemaal niet met anderen eigenlijk, alleen mijn vrouw met een andere vrouw) maar het blijft toch s-s-s-pannend!

• jack/nathalie

Dat is wat wij ook doen…

Samen genieten!

En afentoe een verdwaalde hand..

Putten Devarana Elysium

Allemaal hebben wij er ervaring mee…

Gewoon genieten…

• Wij24542@gmail.com

Hoi

Wij zijn twee weken geleden naar Elysium gewwest hier een oproep gezet 0 reacties.

Toch een geile dag gehad, we gaan snel weer en spreken dan graag af met een ander lekker geil stel.

Welk stel ziet dat echt zitten?

• jessevande

Hoi W en P,

Wat een uitvinding (Alis)?

Natuurlijk is een klik erg belangrijk, anders zal het niets worden.

Ik moet zeggen ben eigenlijk wel blij om te lezen dat je vrouw zich ook druk maakt om haar buikje, ook wij hebben kinderen en ik zit met hetzelfde probleempje.

Wie weet zitten we de 29 ste ergens in de sauna of whirlpool en komen we Alis wel tegen?

We moeten ook eerlijk bekennen dat ik het allemaal erg spannend vinden. Maar ook de gedachten maakt het wel weer heel leuk.

X-jes Jesse

• W&P

Jesse, kijk ook eens naar het topic ‘parenclub’ hebben hier ook een reactie gezet!

• jessevande

W&P Schreef:

——————————————————-

> Hmm..we zagen net dat we onder Jack en Nathalie

> hebben gereageerd. Hoop dat je het wel gezien

> hebt.

> Kunnen jullie misschien de date ook verplaatsen?

> Er bestaat kans dat ik dan in Duitsland zit (en

> m'n vrouw wil wel graag samen naar de sauna). De

> week erop zouden we wel kunnen denk ik. De

> woensdag en donderdag vinden we de fijnste dagen.

> Iets rustiger en zeker 's avonds na 22:00 uur.

> Misschien zijn er wel veel mensen die meekijken en

> nog niet reageren (hebben wij ook heel lang

> gedaan). Misschien kunnen we 's een dag en

> ongeveer-tijd afspreken, dan kunnen we ons rustig

> terugtrekken in het stoombad met gelijkgestemden.

> Wel even uitkijken dat er geen ‘onwetenden’ tussen

> zitten.

> Poe, m'n vrouw zegt net dat ze al wat voelt

> groeien! Wat een spannend idee zeg!

Hoi w&p

We hebben het berichtje inderdaad niet eerder gezien, zou inderdaad wel jammer zijn als jullie niet zouden kunnen. We kunnen helaas niet verzetten omdat we ook een hotelovernachting in de buurt geboekt hebben. Hopelijk valt het mee en kunnen jullie toch die kant op komen, het stukje onder “parenclub” spreekt ons ook, erg aan!

Houdt je ons op de hoogte, we hebben steeds meer zin in een spannend dagje / avondje!

Kus,

Jesse

• jessevande

W&P Schreef:

——————————————————-

> Jesse, kijk ook eens naar het topic ‘parenclub’

> hebben hier ook een reactie gezet!

Sluiten ons helemaal bij jullie stukje aan!

Lijkt ons ook, spannend om te kijken en bekeken te worden. Misschien wel een leuk begin van een spannende ontekkingsreis…

Je mag ons ook direct mailen als je wil; jessevande apenstaartje gmail punt com.

Xjes

Jesse

• W&P

NEE HE? M'n man heeft een opdracht gekregen om in de week van de 29ste naar Duitsland te gaan… Gaat dus niet door. Jullie hebben zeker geen mogelijkheid om te verzetten? We hadden er zo'n zin in!

xxx

:(