Sauna Javali Heerhugowaard

• KinkyStel

Hallo,

Wij, stel-hij 35jr en zij 33, zijn van plan om vrijdag 9 mei naar de sauna te gaan. Hij is bi(pijpen en trekken) en zij houdt van mannen(meerdere?). Wij hopen natuurlijk ook een jong stel tegen te komen. Hij draagt een cockring. Zij heeft een spannende tattoo net boven haar kale kutje.

Wij houden van mannen tot 45 jaar met een grote kale pik.

Groetjes

• Jonge jongen

Wie gaat er vanavond allemaal naar javali?

Ik ben een hetero jonge jongen van 27 jaar en wil vanavond graag eens een kijkje nemen alleen twijfel of het iets voor mij is. Wie kan me helpen of opvangen daar?

• kinkystel

Kinky stel, kijk boven advertentie, gaat ook voor de eerste keer naar de sauna! Leuk als je komt! Spannend! Hopelijk tot ziens!

• mark

Ik ben ook van plan om vanavond ook te gaan. Wordt een gezellige boel zo te zien :) ik ben 27 jaar en altijd in voor iets leuks.

• calvingroot

Welke meiden of stellen gaan maandagavond 12 mai as. naar Javali? Ik ben 38 jaar, blond, gespierd, sportief, hetero, 1,87 m, 87 kg en geil. De laatste keer dat ik er was, was het erg rustig en weinig actie. Als ik de laatse berichten zo lees is er weer wat meer actie en ben wel weer benieuwd.

Kom je ook? Graag even een berichtje:).

XXX, Calvin

• bi-stel43

Hallo wij zijn een slank bi-stel van 43 en zijn erg nieuwsgierig geworden naar deze sauna. Wij gaan 16 mei s'avonds een kijkje nemen. Welke stellen gaan er ook op 16 mei?

Groetjes bi-stel

• Jonge jongen

Wie gaat er allemaal 16 mei?

• Jilly_85

Het staat bij ons in de planning om de 16e een kijkje te nemen. Ik ben erg benieuwd naar het publiek en hoop dat er meer jonge mensen komen.

• Dennis

Hoi Sander, hoe was het? Ik ga morgen voor het eerst! Ben erg benieuwd

• Jep

Wie gaat er hier vanavond nog meer heen? Zijn wel nieuwsgierig naar de sauna geworden,

En komen er meer stellen zodatvwij ons op ons gemak voelen?