Wie gaat er vrijdag 29 december?
Wij zijn op de nieuwe stellendag van Javali geweest op de zaterdagavond. Je kunt ons verslag hier lezen. Veel plezier!
https://samenswingen.nl/getest-swingersday-erosauna-javali-heerhugowaard/
Hi Ingrid, mocht je dit lezen is nogal een oud bericht. Kan je mij contacten svp. Wij kennen elkaar, ik bennje gegvens kwijtgeraakt.
Groeten M.
Hoi allemaal ! Even het prikbord van sauna javali doorgekeken , een leuk en helder verslag van Jimbo , die een realistisch beeld van de sauna geeft . Mijn naam is Ingrid , en ben de gastvrouw achter de bar om de gemengde avonden op maandag en vrijdag. Wij zijn inderdaad al een tijdje aan het verbouwen , echter al deze werkzaamheden worden eigenhandig uitgevoerd , en kost dus heel veel ( vrije ) uren DIt zorgt ervoor , dat de entree prijs en de consumpties laag zijn en blijven. Iedereen die ons bezoekt zal ervaren dat iedereen gewoon met elkaar praat , zonder MOOI te hoeven zijn , met of zonder lingerie of onderbroek aan , gewoon je eigen IK kunnen zijn ! Mochten er vragen zijn dan zal ik die zeker voor jullie beantwoorden , groetjes en tot vrijdag of maandag avond xx
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?