Hallo zomerstel, we moeten de knoop doorhakken en met eigen ogen alles meemaken. misschien samen?
Zoals gezegd; ik ga vrijdagavond een kijkje nemen. Omdat ik er niemand ken en het (sociaal) contact wel wat wil bevorderen; ik geef al 4 jaar workshops in tantrische massages. Als er interesse is geef ik graag een introductielesje weg aan een stel.
Leuk om je even in te verdiepen. Wel moet je rekenen op een uurtje kennismaking/uitleg vooraf. Dat kan aan de bar, in de sauna of bijv. In het bubbelbad. Of je dan vervolgens kiest voor een mini-workshop (ongeveer een uur) of voor een massage door mij is aan jullie zelf.
Als er interesse is hoor ik dat graag.
Dan
Zoals ik al zei Ik ga het 25 april met eigen ogen bekijken.
En dat heb ik gedaan.
Het ontvangst was echt leuk en aardig.
Ben aan de bar wat gaan drinken en er liepen diverse stellen rond.
Ik maakte kennis aan de bar met een leuk stel en na wat gepraat te hebben ben ik met de vrouw de sauna in gegaan. Gewoon sauna gedaan. Later weer wat drinken. Wat rondgelopen en er werd wat hier en daar wel lekker gespeeld.
Ook ik heb heel spannend gespeeld in een donkere kamer met de dame van het stel.
Het was er leuk, vrij en gezellig.
Ik kom er zeker nog eens terug.
Groeten Dennis
Hoi! Gisteren ben ik bij toeval in Javali beland. Eigenlijk zocht ik een “gewone” sauna. Na mijn verbazing overwonnen te hebben besloot ik uit nieuwsgierigheid te blijven. Vandaag maar even gegoogled, want hun website kan nadrukkelijk onvolledig genoemd worden. Ik lees hier dat velen zich slecht een beeld kunnen vormen van de zaak en haar publiek, ik zal proberen wat duidelijkheid te scheppen. Lees en doe er je voordeel mee;
De zaak: het pand heeft wat weg van een oud schoolgebouw. Buiten hoorde ik al voor een sauna ongebruikelijk luide muziek. Je komt binnen bij de bar en de kleedkamers. Erg prettig: je wordt niet meteen aangemeld of ingeckecked. Je kunt je rustig om/uitkleden om daarna aan de bar rustig een sleuteltje van de locker te vragen. Goed moment om even rond te kijken en te acclimatiseren. Achter de bar een erg aardige dame in lingerie (kom daar eens om bij Elysium). Aan de bar 3 kerels, in de rookruimte ernaast 2 jonge kerels en 2 stellen van 45 a 50 jaar. Het interieur is niet chique, niet nieuw, maar wat je nodig hebt is aanwezig. (Geldt alledrie ook voor ondergetekende, dus voor mij geen bezwaar).
Sleuteltje gehaald, biertje gekocht en dan een rondje ontdekkingstocht. Op zoek naar een sauna liep ik een gang in. Dit was niet de sauna gang :-). De geur was die van een vakantiehuisje met oud meubilair dat de hele winter dicht heeft gezeten. Licht schimmelig. Ik zou de eigenaar dringend adviseren deze ruimte dagelijks meerdere uren te luchten! Een viertal matig tot schaars verlichte kamers waarvan er in 1 toch al een stel lag te neuken. 3 rukkende kerels eromheen (waar spuit dat allemaal naartoe?) die de dame her en der ongevraagd een handje hielpen. Op de geluiden af te gaan had ze geen bezwaar. Omdat ik op zoek was naar een sauna heb ik dit tafereeltje weer achter me gelaten.
Deze gang weer uit, langs de lege dansvloer (let op; de luide muziek dreunt al die tijd nog door het hele gebouw) en richting de sauna's. Het hele pand is duidelijk verbouwd door een handige klusser met een beperkt budget. Zo ook de douches; links van de gang een ruimte met 4 stuks. Niet luxe, wel functioneel.
Rechts van deze gang (overigens ook vrij donker met “disco-”verlichting) een stoombad. Hierin een verhoogd betegeld ligplateau voor een mannetje of 7 en daarvoor een betegelde zitbank/trap. Op het plateau lag een enkele kerel met zijn pik te spelen. Ik heb hem gegroet en ben weer gegaan.
Volgende deur: een sauna zo heet dat ik mijn ogen dicht heb gehouden. Meteen weer door.
Laatste deur: een sauna (80c) met zo'n 8 zitplaatsen. Hier 4 kerels en een stel (45-50). Daar ben ik even gaan opwarmen.
Aan het einde van de gang is nog een bouwput en een buitendeur. Even gekeken; een betegelde tuin met ligstoelen, verder niets.
Terug naar de bar (bij het passeren van de douche zag ik een leuke jonge meid geneukt worden door haar vriend, met een douchende toeschouwer erbij. Biertje nog maar en een gesprekje aangeknoopt in de rookruimte die toch het centrum vormt van de zaak. Hier was het inmiddels wat voller. In totaal schat ik dat er die avond 15 kerels waren en 4 a 5 (hetero)-stellen.
De sfeer is erg ons-kent-ons en gemoedelijk. Ik merkte weinig “concurrentie” onder de alleengaNde heren, maar het kan natuurlijk zijn dat sommige hiervan bij elkaar horen. Er werd flink gerookt en in het hele gezelschap ging constant wel ergens een joint rond.
In het voorbijgaan heb ik slechts 1x twee kerels elkaar zien verwennen op de dansvloer. Vreemd, zoals ik hier een beetje lees is het toch voornamelijk een nichtenzaak?
Na nog wat kletsen weer eens de donkere gang in, waar hetzelfde stel nog steeds (chapeau!) bezig was, nu met maar 1 toeschouwer. Toen ik zelf eea nader kwam bekijken had ze -hela!- mijn lul te pakken die tegen wil en dank toch was gaan staan. Voorzichtig haar hand losgemaakt, want het leek erop dat ze wilde gaan pijpen en ik was onbeschermd. Ik geloof dat je in zo'n geval aan de bar een condoom kunt halen, maar mijn hoofd stond meer naar een biertje. Nog even gekletst met die leuke jonge meid (leuk gezicht) totdat een andere dame aankondigde een derde dame te gaan fisten. Nu ben ik niet zo van het rukkend staan toekijken, maar ik was nieuwsgierig genoeg om me naast ze op het bed te vlijen om dat eens goed te bekijken. Tot mijn verrassing kwam die mooie dame ook een handje helpen, en wel zo dat ze met haar kutje zo ongeveer op mijn neus zat. Top!
Ik heb me flink moeten inhouden mijn tong er niet in te steken. (Hoe weet je eigenlijk wanneer dat gewaardeerd wordt?) gelukkig maakte ze geen bezwaar dat ik even mijn hand op haar heerlijke billen legde toen ze aan het beffen was.
Omdat de dames hierna begonnen massages aan te bieden aan (hun?) heren ben ik er vandoor gegaan. Gezien mijn opwinding zou dat de kortste massage ooit zijn geweest, ik had nog steeds geen condoom en last but not least: ik had me na de verrassing bij binnenkomst voorgenomen om te blijven uit nieuwsgierigheid, maar me wel te gedragen.
Biertje nog met een wat oudere stamgast en hup: naar huis!
Zoals gezegd; de zaak is niet chique, her en der wat flimsy maar vooral wel eerlijk. Hier kom je om te neuken, en tussendoor een saunaatje te pakken. Voor een totaalbedrag van rond de 20,- excl. fooi (entree 13,50 en een paar drankjes) vind ik het prima waar naar mijn geld. Ik kom vast eens terug voor een beter gesprek met het mooiste meisje van de klas.
Groetjes!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?