Sauna Javali Heerhugowaard

• mark

Man, 49, 1.75, bi, wil deze sauna eens ontdekken en gaat vrijdag 5 juni middag/avond. Wie heeft zin (m/v/stel)?

• mark

man, bi, 175, kaal ronden mom pik,zak en kont wil deze sauna mofen 5 juni eens proberen, Wie m/v/stel heeft zin?

• calvingroot

Hoi,

Welk stel / vrouw gaat vrijdag 6 juni ook naar Javali (gemengde avond)? Wij: hetero, M 38 en V 36, slank, verzorgd, geschoren en geil.

• Actief Geil Stel

Wij gaan mogelijk morgen vrijdag 6 juni …..

Actief Geil Stel

• Ingrid

Hoi allemaal !

Even het prikbord van sauna javali doorgekeken , een leuk en helder verslag van Jimbo , die een realistisch beeld van de sauna geeft .

Mijn naam is Ingrid , en ben de gastvrouw achter de bar om de gemengde avonden op maandag en vrijdag.

Wij zijn inderdaad al een tijdje aan het verbouwen , echter al deze werkzaamheden worden eigenhandig uitgevoerd , en kost dus heel veel ( vrije ) uren

DIt zorgt ervoor , dat de entree prijs en de consumpties laag zijn en blijven.

Iedereen die ons bezoekt zal ervaren dat iedereen gewoon met elkaar praat , zonder MOOI te hoeven zijn , met of zonder lingerie of onderbroek aan , gewoon je eigen IK kunnen zijn !

Mochten er vragen zijn dan zal ik die zeker voor jullie beantwoorden , groetjes en tot vrijdag of maandag avond xx

• Dirk

Goed gezegd Ingrid, ik kan het bevestigen allemaal! Niemand wordt raar aangekeken en dat geeft een heel fijn vrij gevoel. Tot de volgende keer, dan spreek ik je vanzelf weer even aan de bar. Je bent een kanjer!

Groetjes Dirk

• zomerstel

Dresscode is eigenlijk niet geheel duidelijk :S

Loopt iedereen zoals in gewone sauna (naakt/handdoek/badjas), of naakt of in lingerie (zoals meeste Parenclubs)?

Handdoeken meenemen of te huur?

• Paul

Ik denk erover om vrijdag 20 juni te gaan. Komen er dan nog meer stellen?

• Dirk

er is geen dresscode, alles is toegestaan. Maar de meeste mensen lopen helemaal naakt of met een handdoek om. Zeer gemoedelijke sfeer kan ik je zeggen.

groet Dirk

• Eefje

Hoi, even een vraagje. Zijn er ook wel eens stellen/vrouwen op maandagavond? Ik ben een keer geweest maar toen was ik de enige geloof ik. Geen gebrek aan aandacht natuurlijk ;) maar wat meer gemengd gezelschap is ook leuk.

Oh en is het bad in aanbouw inmiddels klaar?