Suggesties? Eventueel via persoonlijk bericht? Dank je.
Hoi, ik ben een slanke man eind 40 en ga sinds vorig jaar naar het naaktstrand Lathum. (vlak bij Arnhem) Zijn er vrouwen of stellen die het ook spannend vinden om te kijken of bekeken worden op erotisch gebied? En dit mischien willen delen met mij in Lathum. Ik ben een goeduitziende donkere man die nog van het leven wilt genieten. Graag positieve reacties en evt. latere afspraken delen we onze mail adressen. Houdoe!
Ja, ik heb wel een vrouw en we gaan al jaren naar naaktstranden. Alleen ik wordt vaker opgewonden van al die heerlijke blote lichamen dan mijn vrouw. Als we dan af en toe een stel zien die een beetje opgewonden zijn dan kijken we er graag naar. Maar we kennen niemand (vrouw of stel) die ook zo willen genieten. Ik wil op deze manier kijken of een koppel of vrouw een keer met mij en later misschien samen met mijn vrouw naar het naaktstrand wil gaan. Voor wie zich herkend graag een reactie. Houdoe.
Jammer dat je ons niet echt gelooft. We denken dat we gaan zoeken naar een swingersclub. We hadden gelezen in Kasteel Waterloo heb je 1x per week een erotische nudistenavond. Heerlijk de hele avond bloot rondlopen. Dit zal ik eerst (en later mijn ook mijn vrouw) gaan bezoeken. Daar zullen we hopelijk vrouwen of koppels tegenkomen waar we mee af kunnen spreken. Nou de groetjes!
Hoi Rob, of Robert,
Je volgorde lijkt mij niet zo handig, als je nu eerst eens “samen” met je vrouw naar deze gelegenheden gaat zodat je er kennis maakt met anderen kan je later altijd eens alleen gaan en zullen je kennissen je zien als een van een “bekend” stel. Dan nog afwachten natuurlijk want veel stellen komen voor stellen, en soms voor een man erbij.
Dit komt betrouwbaarder over maar valt of staat of je je vrouw kan overtuigen als je die hebt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?