Naaktstrand Vuren/gorinchem

• SD

Ondergelopen, dus ook geen rietkraag?

• 4fun

Waar in Groede??

Van de week een hete opwarming gedaan en een heerlijke WIP gemaakt.

Dank aan de toeschouwers voor het respectvol houden van afstand en voor de complimenten.

• KANNIETVERWIJDEREN

Gisteren even geweest hier.

Strandje was helemaal ondergelopen, de rietkraag was niet toegankelijk, nou ja, behalve als je tot je knieën in het water wilt staan ;)

• A&A

4fun is waarschijnlijk een van de mannetjes die proberen stellen naar Vuren te lokken.

De keren dat wij er waren alleen maar mannen in de rietkraag en inderdaad de laatste dagen geheel onder water.

• 4fun

Nee hoor, wij zijn echt een (erg ondeugende} man EN vrouw.

Dol op buitensex.

Tot nu toe hebben we helaas nog geen ander stel gezien dat hetzelfde doet als wij! De meeste liggen alleen maar te zonnen en geen actie!

Morgen (zondag) gaan wij naar Oranjezon (bij Goes) en ja wij nemen ons felgroene plaid weer mee!!

Het valt ons op dat veel stellen zeggen veel te willen, maar velen haken op het laatste moment af.

Wij gunnen anderen een kijkpleziertje maar willen zelf nu ook wel eens wat actie zien.

Wij storen ons niet aan kijkende en rukkende mannen (mits zij respectabele afstand houden)

• Natuurtje

Nou dat weet ik niet. Er is regelmatig wel iets te beleven.

Edit: 4fun was mij net voor…

• 4fun

Wij kruipen niet in het riet, Wij sexen open en bloot op het strandje (dat nu helaas blank staat)

• Natuurtje

Mijn antwoord was ook voor A&A bedoeld. :-)

• 4fun

Wij willen graag een buitensexclubje vormen, samen met andere stellen! Geen single mannen, single dames prima!

• 4fun

Wij zoeken stellen om een ECHT buitensexclubje te vormen. Elkaar even bellen om af te spreken. Geen single mannen, single dames geen probleem!