Amourette - maarssen a.s. woensdag

• John & Valen

Stel op vakantie in Nederland gaan naar Amourette op woensdag 8 en zaterdag 12 augustus. Zij is 26, aziatisch, bi curious en ziet er fantasties uit. Hij is mid-50 en houdt zich een beetje op de achtergrond. wij zoeken stel om te ontmoeten bij Amourette.Laat ons weten couple_valjohn@yahoo.com

• gezell

Man van begin 50 (hetero) zoekt stel of vrouw om gezellig vanavond 7 augustus naar Amourette te gaan.

• Swingthatbody

wij gaan morgen ook! wie weet zien we elkaar?:;)

• Swingthatbody

wij waren daar gisteren! jullie niet ! :S Jammer want het was heel leuk! (:P)

• ricardo

Wij (stel van 45 en 46 jaar) gaan morgenavond (25 sept) voor het eerst naar Amourette. Voor de dame de eerste ervaring in een parenclub.

Hoop dat het een actieve, erotische avond wordt met ruimdenkende stellen.

Wie gaat er nog meer? Wij willen al direct om 8 uur aanwezig zijn om een beetje te acclimatiseren.

• marc

als je longpatient bent en je klacht indient tegen blowen wordt je met geweld geweigerd de baas voelde zich beledigt als er gewaarschuwd wordt voor drugs oke maar ik wist het niet als lonpatient voel ik me beledigt en dat heet de mooiste club van nedeland ik voel me als longpatient beledigt en gediscrimineerd ik ghoop dat de deur snel dicht gaat een ontevreden klant en waar eindigt het spuiten wat mij betreft mag clubje dicht veder hing er een vieze zure lucht en dan het publiek ik vind het maar louche club sory hoor tijd voor echte club roep op tot boycot deze club .was 15jaar bezoeker ben geweigerdt crietiek mag men schijnbaar niet hebben

• ingrid

hebben mannen alleen dan geen recht op een mening de vooringenomenheid is al discriminerend geile mannetjes men discrimineerdt met deze site op grond van sexe dit wordt gemeld een stel de site is gedownload verder is het bel;edigend voor mannen zegt iets over de site tabee net als club amourette boycot