Amourette - maarssen a.s. woensdag

• Dennis & Monique

Wie-o-wie: kunnen wij vanavond gezellig tegen het naakte lijf lopen?

Wij zijn er rond een uurtje of 8. Hebben er alweer helemaal zin in.

Te herkennen aan een pme boxer, gespierd en kort haar en monique, grote volle borsten rode hakschoentjes en zwart outfitje…half lang zwart haar.

Hopelijk tot vanavond ;-)

• rob berg

exotica in brecht net iets te ver voor jullie he ??

jammer eef en rob

• Dennis & Monique

Hoi Rob en Eef,

Ziet er wel op en top uit moet ik even melden. Alleen om op de woensdag 110km heen en in het holst van de nacht terug te rijden gaat ons rijkelijk ver.

Daarnaast ben ik pas klaar met werken rond 18:30uur als de files mij gunstig zijn dus dat gaat hem helaas niet worden. Bi-party lijkt ons prima om eens bij te wonen. Lees overigens niets op de site over prijzen o.i.d. ben erg benieuwd wat een gezellige erotische avond bij onze Zuiderburen kost. Ben toevallig vorige week maandag nog voor mijn werk in Kalmthout geweest….dan kom je er toch even mooi langs.

Voor jullie is Maarssen zeker net iets te ver..? ;) anders zou ik zeggen tot vanavond…mochten jullie afreizen richting onze Belgische vrienden (las ik op het forum) zijn wij erg benieuwd hoe jullie het daar hebben gehad. Veel plezier in ieder geval….wij zijn overigens net 30-ers

• rob berg

hoi dennis en monique

wij zijn gisteren dus naar Exotica geweest, het was daar redelijk druk, schoon, en wel gezellig, nadeel was wel dat er veel paren die niks deden weinig actie, en dus als wij gingen lopen er gelijk een stel geile mannen achteraan liepen, 1 x met douchen was er een extra man bij die ons beide ging verwennen lekker hoor….

maar toen we op een matrasje gingen liggen, waren daar plotseling 6 mannen omheen, dat was ons net iets te veel, en eerlijk gezegd willen we wel een beetje apart kunnen liggen, kan dat in maarssen wel ???, we gaan sowieso volgende keer op een woensdag naar amourette , dus geef maar aan wanneer jullie gaan of geef ons jullie email adres

xxx

rob en evelien

• Dennis & Monique

Hoi Rob en Evelien,

Jammer dat de ervaring niet helemaal top is geweest.

Wij hebben gisteravond van 20:00 tot 00:45uur een lekkere spannende avond gehad.

Bij Amourette heb je een paar ruimtes waar je je een beetje als stellen kan ‘afzonderen’ maar er zijn geen kamers die op slot kunnen. Er zijn eigenlijk 3 ruimtes op de eerste etage waar je lekker kan liggen met 2 stellen. 1 kamer is vrij licht en daar zijn altijd veel toeschouwers te vinden. De overige 2 ruimtes zijn eigenlijk vrij donker en als er eenmaal een stel of 2 liggen laat men je meestal wel met rust. Daarnaast is er een darkroom en op zolder een ruimte waar je heerlijk kan genieten van elkaar. Daar gebeurt werkelijk van alles, soms kan het als een beetje ‘te druk’ overkomen. Maar er zijn altijd wel plekken te vinden waar je heerlijk kan genieten van elkaar. Het lijkt ons heel gezellig om eens af te spreken.

Je kan ons bereiken op lekkernaakt2010@hotmail.com….uiteraard is dit niet ons gewone emailadres maar daar kom je na een mailtje vanzelf wel achter. Mocht je de site van amourette willen bezoeken. Het wachtwoord is: sesamopenu <–kan je de wat spannendere foto's goed bekijken.

Hoop van jullie te horen!

Dennis & Monique

• Dennis & Monique

Gaan er nog gezellige en leuke mensen?

Wij hebben inmiddels weer afgesproken, de daarop volgende weken kunnen wij niet i.v.m. een verre reis t/m 2 april.

Hopen snel eens een stel van het forum te ontmoeten.

Groetjes

• Dennis & Monique

Kunnen wij vanavond op niemand rekenen?

Wij hebben er zin in hoor. Hoop jullie vanavond te ontmoeten voor die 3 tientjes mag het de pret niet drukken. Wel suf overigens om je prijs met een tientje te verhogen.

Maar goed de faciliteiten zijn er dan ook wel naar.

Wellicht tot vanavond.

• c en j

Jammer wij wilden ook gaan maar hoorden dat er een hele groep (zo,n 35) Turken zou komen dus maar thuis gebleven

• Dennis & Monique

@C en J

Wat zijn jullie toch een stelletje azijnpissers zeg. Het was hartstikke gezellig en hebben weer genoten. Het was niet te druk en zeker niet te rustig. De alleengaande mannen vielen hartstikke mee. Het aantal turken wat jullie schetsen klopt werkelijk geen ene bal. Er lopen allerlei nationaliteiten en dat maakt een club juist zo leuk. Monique vindt een donkere man op zijn tijd wel erg spannend. Ik heb met zoveel nationaliteiten ‘vrede’ gesloten dat de wereldoorlogen niet de schuld is van ons.

Jullie leuk thuisgebleven? Nou wij zijn blij voor jullie hoor.

• Dennis & Monique

Hallo allemaal,

Vanavond gaan wij weer heen, misschien dat wij 1 van jullie hier vanavond treffen?

Lijkt ons gezellig en hopelijk lekker!

Groetjes,

Dennis & Monique