Amourette - maarssen a.s. woensdag

• manuela bram

hoi hoi allemaal we zijn een jaar terug in amourette geweest

nu is onze vraag zijn er nog veel singel mannen op vrijdagavond?

en hoe zit het met singel vrouwen aangezien manuela bi is

is het nog steeds druk op vrijdag avond

we horen het graag van jullie

sorry mannen niet geintreseerdt in singel mannen

• heetstel

Pardon

Hoe kan je nu spreken van een Niveau Zilverstel mensen die in deze club komen hebben weinig Niveau wat een vreselijke club het tattoo en piercing percentage is erg hoog en dan die kinky figuren nog brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

• carl

Hoi,

Ik zie dat je advertentie al een tijdje erop staat.

Ben ooit in Amouret geweest en zou er weer eens heen willen,

maar niet alleen.

Mocht je nog iemand zoeken om mee te gaan dan kunnen we elkaar via deze weg email of telefoon leren kennen.

mail me heinzcarl@hotmail.com

groet carl uit den haag

• Dennis & Monique

We hebben weer een brrr roeper in ons midden.

Amourette is gewoon een PRIMA club op de woensdag is de verhouding alleengaande man wellicht iets te groot aan het worden.

Er zijn echter op de woensdag erg veel gezellige vaste gasten aangevuld met gelijkgestemden uit alle uithoeken van dit land.

Allemaal erg gemoedelijk, de club is schoon altijd handdoekjes en condooms aanwezig en indien op even een melding bij de bar en ze worden weer aangevuld.

Er zijn nu eenmaal van die figuren die bij binnenkomst meteen 10 condooms nodig te hebben waardoor een bakje weleens leeg raakt.

Wij komen hier met enige regelmaat en wij vinden het een heerlijke club op een steenworp afstand.

Gewoon een keer gaan en zelf concluderen of het iets is of niet. Wij vinden de faciliteiten prima voor een heerlijk spannende avond uit.

Succes allemaal!

• Keez & Karen

Ha lisabel,

Zoek iemand om mee naar amourette te gaan. m 49 jr. ik ben er niet eerder geweest en erg benieuwd. Jij?

• harry

Hoi,

Ben Har en tja ben eens van plan om ri Amourette te gaan morgen. Ber erg benieuwd hoe de club is daar ik ervaringen heb met andere club.

Hopelijk niet te veel aanstaande mannen en hopelijk een gezellige open sfeer.

gr

• barry

ik, alleenstaande niet onaantrekkelijke (donkere) man van 52 die zeker 10 jaar jonger oogt maar ook is van lijf en leden wil graag eens naar amourette.Zijn er dames of stellen (ik ben niet bi) die mij over mijn verlegenheid heen kunnen/durven te helpen?

• Romeo

Hallo dames,

Ben Romeo, woonachtig in Utrecht, het lijkt me spannend om een keer/en als het bevalt vaker met iemand die dit spannend lijkt naar een parenclub te gaan.

We zullen dan parenclub buddy's zijn:)

Wat over me zelf, ben 27jr.,195 lang,goed gebouwd, halfbloedje, getint,ben spontaan,open en woonachtig in Utrecht. Ik werk in het dagelijks leven als advocaat in Amsterdam.

Mail me ff als je interesse hebt op :

romeoh1985@hotmail.com

PS graag geen mensen die op zoek zijn naar een relatie ofzo..dit is gewoon puur voor the fun en spanning, dus we zouden gewoon vrienden zijn:)

• Romeo

Hallo dames,

Ben Romeo, woonachtig in Utrecht, het lijkt me spannend om een keer/en als het bevalt vaker met iemand die dit spannend lijkt naar een parenclub te gaan.

We zullen dan parenclub buddy's zijn

Wat over me zelf, ben 27jr.,195 lang,goed gebouwd, halfbloedje, getint,ben spontaan,open en woonachtig in Utrecht. Ik werk in het dagelijks leven als advocaat in Amsterdam.

Mail me ff als je interesse hebt op :

romeoh1985@hotmail.com

PS graag geen mensen die op zoek zijn naar een relatie ofzo..dit is gewoon puur voor the fun en spanning, dus we zouden gewoon vrienden zijn

• Swingers

Wij zijn een stel en willen 26 juni Amourette bezoeken. Wij zijn echte doeners en komen normaal op zaterdag. Vooral met andere paren hebben wij dan veel plezier.

Welk actief stel is er woensdag ook?

Tot 26 juni