Ik heb dat wel eens gehad in Mystique. Er was zelfs een idioot die mijn borst in zijn bierglas wilden proppen. Was de 3de keer in mijn leven in een parenclub.
Nu ben ik echt heel dominant naar die kerels. Sorry mannen,maar de andere verpesten het.
Je zet ze voor schut door te zeggen.
- NIET AANRAKEN WAT JE NIET KAN BETALEN.
En als ze zeggen hoeveel kost het. Zeg je Sta je in de quote 500? Ik dacht het niet. Dus je kan me niet eens betalen.
-Of vond je lekker he? Mij bij mijn borsten aanraken. Weet je wat ik lekker vind,je bij je ballen te pakken deze 3x rond te draaien.
Zal ik dat bij jou doen?
-Vraag de persoon die lastig valt. Ben jij lid van de bibliotheek? Zeggen ze nee? Of ja.
-Dan moet je dat boek eens lenen hoe ga ik respectvol met vrouwen om. Want dat mis je wel vriend
-Ik heb ook een keertje gehad dat een mafkees zo mijn doos indook. Ik zei lik je vingers maar af. Dat deed hij.
Proef je nu lekker het kwakkie van mijn vriend. Of zeg mijn vriend is vandaag al 3x in mijn klaargekomen.
Weg zijn ze.
Want dat vind ik vaak jammer. Is dat er door de leiding van een parenclub weinig wordt gedaan. De enigste goede ervaring vind ik van de showboat.
Daar mogen alleengaande mannen ook komen. En vind ze steeds respectvoller naar vrouwen zijn. Zelf bij de Gangbang avond op donderdag vind ik ze echt respectvol. Ze vragen het aan je. En zo hoort het. Ik doe het liever met vrouwen dan met mannen.
De enigste man met wie ik het doe is mijn vriend. Mannen neuk ik alleen in hun kont,als ze dat lekker vinden
En dat moet deze mannen gewoon eens weten dat iedere vrouw andere wensen heeft. Dat als ze in een parenclub is dat ze geen aangeschoten wild is.