masturbatieclubje

  • strandstel071

    Vandaag een eerste buitenontmoeting plannen? Als je belangstelling hebt voor 11.00 uur reageren, bedoeling is om in de (ruime) omgeving van Leiden af te spreken of aan de kust tussen Noordwijk en Scheveningen. Laat wel even weten of je M/V/stel bent!

  • majo6

    Zeker spannend.

    Laat maar wat weten via pb

  • mark

    Ontzettend spannend, ben hier ook al een tijdje naar op zoek. Ik hoor het graag als er wat afgesproken wordt.

  • Exxhib

    Als ik zou mogen adviseren….B)…zou ik een iets ruimere tijd aanhouden voor aanmelding.

    Noem een datum van samenkomst, wellicht een iets centralere regio (bv. Utrecht/Amersfoort) en laat mensen een mail adres achter laten voor de nadere details. Zou het uiteraard zelf kunnen doen nu,….mja, man alleen he ;).

    Een naaktstrandje savonds zou natuurlijk wel een erg geschikte plek zijn (tu)

    Grtz en dikke duim voor de poging het toch te laten slagen.

  • edst1974@gmail.com

    Als je al 6 mannen hebt dan ben ik overbodig.haha. als er meer dames bij komen dan houd ik me aanbevolen

  • Bram

    Ook ik vind het super spannend. Iemand die zichzelf in extase brengt……zo geil.

    Ik heb het een aantal keer gedaan met 1 vrouw zonder ooit sex gehad te hebben. Diep in de ogen kijken en naar het lichaam en dan mastruberen.

    Ik ken wel een heel rustig plekje in de buurt van amsterdam waar niemand komt. Ik heb geen email adressen dus mail mij maar, anders komt het mssn niet van de grond en dat zou zonde zijn;-)

    Bramman68@gmail.com

  • Peter

    Marc,

    Ik houd me ook aanbevolen, had dit in mei al gemeld dus hoop op een reactie

  • zomerstel

    ook goed plan voor omgeving Haarlem?

    ondeugend stel.
  • Manny

    Haarlem zou mooi zijn!

    Kik: PintoNH
  • Milan

    Charmant 51 is ook regio Nijmegen