masturbatieclubje

  • Erik

    Hoi Marc,

    Beetje suf maar zie eigenlijk net hoe ik op jou kan reageren… Het was even flink zoeken maar gelukkig heb ik dan een hit met gelijkgestemden. Ik begrijp wel uit de andere reacties dat het maar niet wil lukken om eens een keer bij elkaar te komen, jammer! Zoveel interesse maar uiteindelijk niet eens gezellig een keertje bij elkaar komen. Zou graag eens met je meedenken maar ga zeker niet voor mn beurt spreken. Let me know.

    Gr. Erik

  • M&M2

    Er staan geen samenkomsten gepland.

    Daarom is er niet aan te sluiten.

    Weer zit niet mee dit seizoen, dus buiten zal het niet snel te realiseren zijn.

    Wie heeft een idee voor een initiatief om bijeen te komen?

  • Erik

    Hi M&M2,

    Zou het geen leuk idee zijn om dit in een (paren)club te organiseren? Om in de stemming te komen zijn alle ingrediënten dan al aanwezig ;) Club blij, wij blij :)

    gr,

    Erik

  • henk_bi

    Een keer in een sauna afspreken?

  • zomerstel

    Mij lijkt het sowieso wel geil plan (al vaker zelf mee bezig geweest om proberen te organiseren, maar viel moeilijk), niet 100% zeker of mijn vriendin ook mee zou willen.

    Dus alleen zou ik zeker graag van de partij zijn!

  • zomerstel

    Hi,

    is clubje nog ooit van de grond gekomen?

    Idee was prima :-)

  • majo6

    Ja zomerstel ben ook wel benieuwd.

    ond het wel een leuk idee.

  • zomerstel

    Is geen activiteit meer?

    Helaas ………

  • strandstel071

    Misschien een keertje buiten afspreken bij wijze van proef of er wel serieus geïnteresseerde zijn en of iedereen dezelfde idd alleen wil masturberen, kijken en bekeken worden?

  • zomerstel

    Spannend voorstel!