masturbatieclubje

  • Marc

    Leuke en lieve mensen,

    Ik ben bezig om een masturbatie clubje op poten te zetten en via swingstart heb ik al 2 stellen en 6 mannen ( 3 bi ) aangemeld gekregen.

    Wie vind het ook lekker om met zich zelf bezig te zijn samen met andere ?

    Om het plaatje een beetje rond te krijgen ben ik nog opzoek naar enkele stellen.

    Gr. Marc

  • Marcel de Jong

    Hoi,

    Ik heb het altijd al leuk gevonden om samen te masturberen met mannen of vrouwen. Het gaat mij meer om het kijken en bekeken worden. In welke omgeving?

    1.80 m, 70 kg., geen bbs, slank postuur, hbo niveau, 39 jr.

    Groet,

    Marcel.

  • Marcel de Jong

    Oh ja, mijn email adres is marceldejong74@gmail.com… :-)

  • Maybibi

    Beste Prikkers……… Dit prikbord is bedoeld voor swingers, berichten van single mannen zullen dan ook zondermeer verwijderd worden. Dit om te voorkomen dat het een prikbord voor geile mannetjes wordt…. Suc6 Ilse Beheerder

  • Natuurtje

    Klinkt geil. Welke regio is dit?

  • heerlijk samen spelen

    Voor de gene die zo lekker stigmatiserend is en wil voorkomen dat er hier alleen maar mannen komen.

    Het masturbatie clubje is / kan een opstapje zijn voor stellen die een parenclub nog even niet zitten en toch met andere mensen erbij seks kunnen hebben.

    In eerste instantie speel je met jezelf en je bepaald dan ook geheel zelf wat je nog meer wil.

  • bifunstel@gmail.com

    he dat is leuk. Misschien hebben wij wel interesse. Welke regio?

  • strandstel071

    wij zijn ook benieuwd naar de regio?

  • gezell

    He Marc,

    Ben je al wat verder want zo'n groepje lijkt me wel heel gezellig

  • Frans

    Dag Marc, al struinend op trefwoorden, viel me je oproep op. Ik vind 't dus echt super als je zoiets van de grond wenst en weet te krijgen, het is een zaligheid om samen van solo te genieten, visueel geinspireerd te worden. Het is vooral leuk als je stellen zou kunnen doen laten meedoen, al zal het ondanks dat vrouwen er net zoveel van genieten als mannen nog niet mee zal vallen.

    Heel veel succes, alsmede plezier gewenst!,