masturbatieclubje

  • erix69

    Jammer dat ‘Marc’ en ‘Heerlijk Samen Spelen’ niet meer reageren… want het was toch zo'n leuk initiatief.

    Ik wil anders wel een poging wagen om iets te organiseren of op z'n minst proberen de mensen bij eikaar te brengen…

    Dan kunnen we misschien een groepje oprichten en van daaruit iets ondernemen.

    Ben in ieder geval te bereiken via PM of erixceze als gmailadres.

    groetjes

  • xldreams

    hallo allemaal.

    Ik was op internet op zoek naar een masturbatie clubje en voile, nu zit ik hier. Ik heb bovenstaande discussie niet helemaal gelezen, maar wilde eerst even testen of ik hier iets kan typen zonder ergens aangemeld te zijn.

    Het is al jaren een geile fantasie van me, om eens met een andere kerel te masturberen, of geiler misschien nog wel, in groepsverband. Ik ben een 36 jarige sportieve kerel die een leuke vriendin heeft, maar wil dit toch graag eens een keer proberen. Ik ben niet echt bi, maar vind het wel geil om een andere pik te zien en misschien ook wel eens te voelen, maar veel hangt af van de sfeer die er hangt.

    Nou, hopelijk reageert er iemand, of stuur anders een mailtje naar xldreams@yahoo.com

    Ik ben erg benieuwd.

  • strandstel071

    Al een stille dood gestorven voor de oprichting?

  • erix69

    Ja jammer hè, maar ik doe nog steeds mijn best….

  • Nico01

    Als jullie iets plannen, laat me even weten, doe graag mee.

    Wel graag met vrouwen erbij :)

    Gr.

    Nico

  • 4fun

    Zullen wij (stel) dit overnemen?

    Regio Gorinchem.

  • gezell

    Ieder initiatief is goed als het maar lukt om zo een leuke gemengde groep mensen bij elkaar te krijgen.

  • albert.eman

    och wat geil en spannend, wij willen ons aan sluiten als het stellen betreft.!

    geen ruk ventjes. die komen van zelf mee met het vrouwtje.

  • strandstel071

    Vrees dat het bij een leuk idee zal blijven, al lange tijd stil!

  • gezell

    ik vind het de moeite waard het nog eens te proberen.