Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

  • Bistel

    Afgelopen zaterdag sinds lange tijd weer eens in de sauna geweest.

    Het was super druk en best gezellig.

    De zaak is mooi verbouwd, kleedkamers zijn een echte verbetering en de voormalige kleedkamer is ook lekker spannend vooral met die sling.

    Het grote bed bij de gloryhole holes is een leuke speelruimte voor groepsseks alleen jammer dat hier gedurende lange tijd 2 tot 3 ,best wel forse mensen gewoon hebben liggen slapen waardoor het bed onbruikbaar was.

    Jammer en als je wilt slapen ga dan naar huis of ga in je auto zitten maar houd niet een heel bed bezet zodat anderen hier geen gebruik van kunnen maken.

    Wellicht dat de eigenaar hier op kan letten.

    Al met al, behalve dan due drie slapers, een leuke avond gehad.

    We komen zeker weer terug.

     

    Bistel
  • Bistell

    Stel.

    @leuk stel, herkenbaar wij waren er ook en viel ons ook op!

    Bedankt.

    Wij vonden het jammer dat die 3 daar lagen te slapen en zo een mooi bed bezet houden.

    Boek dan een hotelkamer en ga daar slapen of ga lekker naar huis.

    Wie wil er nu iets doen met slapers.

    Volgende keer toch maar melden aan de eigenaar.

  • Ropa

    Sorry we zullen het niet meer doen :-P

    Stel.

    @leuk stel, herkenbaar wij waren er ook en viel ons ook op!

  • Toet

    Goeie avond stellen…

    Ik ben een van die flinke dames…sorry dat ik geen maatje 38.40 heb….wij liggen er nooit te slapen maar vinden het zeker lekker om er eens te liggen….maar negen van de tien keer zijn we ook aardig actief op die mat…ik weet zeker dat meerdere dames en heren dat kunnen bevestigen…maar als ik er lig en ik zou een stel horen zeggen ..ahh jammer dat de mat bezet is…zal ik de eerste zijn die gelijk op zal springen om jullie alle ruimte te geven en jullie plezier….maar nee…wel hier klagen…ga het maar tegen pero zeggen….enne doe hem de grietjes van me..groetjes haagse

  • Toet

    Goeie avond stellen…

    Ik ben een van die flinke dames…sorry dat ik geen maatje 38.40 heb….wij liggen er nooit te slapen maar vinden het zeker lekker om er eens te liggen….maar negen van de tien keer zijn we ook aardig actief op die mat…ik weet zeker dat meerdere dames en heren dat kunnen bevestigen…maar als ik er lig en ik zou een stel horen zeggen ..ahh jammer dat de mat bezet is…zal ik de eerste zijn die gelijk op zal springen om jullie alle ruimte te geven en jullie plezier….maar nee…wel hier klagen…ga het maar tegen pero zeggen….enne doe hem de grietjes van me..groetjes haagse

  • Stel FT

    Hallo,

    Wij zijn een paar weken geleden ook voor het eerst naar Azzurra geweest, de middag dat de flinke dames er in de avond waren. ;) Wat gelijk opviel waren de vele mannen die erg dicht achter ons aan liepen.

    Voor ons was het de eerste keer dat we een sauna bezochten, waar wat meer gedaan mocht worden. We zijn er voor de man van het stel naartoe gegaan, om zijn eerste bi ervaring op te doen, wat gedeeltelijk goed gekomen is.

    Indien we er nog een keer naartoe gaan, wat kunnen we dan het beste doen, om te zorgen dat de vrouw wat met rust gelaten word en hoe pak je het aan, om met bi mannen seks te hebben, of willen die alleen maar pijpen? De vrouw vind het namelijk ook moeilijk om steeds weer nee te moeten zeggen. De man is wat verlegen ingesteld.

  • Johan

    Hallo stel FT.

    Niet iedereen heeft op zijn of haar hoofd staan waarom ze daar zijn en wat ze willen doen. Vragen kost niets en het geeft wel duidelijkheid. Niets moet maar veel kan er gebeuren maar dan altijd met toestemming van jullie.

    Daarbij moet je ook bedenken dat niet elke avond hetzelfde verloopt. Ik ben voornemens om Zaterdag te gaan in de avond. Ik ben single bi-man.

  • Stel FT

    Helaas hebben we dat niet op ons voorhoofd, al zou het wel makkelijk zijn. 

    Dat vragen is voor ons nog onbekend en ook zijn we nieuw in dit soort sauna's. 

    Ik verwacht dat het de volgende keer wel beter zal gaan, omdat het dan niet meer helemaal nieuw is. 

    Ik ben zelf zaterdag overdag al weg en ik weet ook niet, of mijn vriendin dan al wil gaan, want ze wil er wel bij zijn, ook al is het meer voor mij dat we erheen gaan. 

    We zijn de vorige keer in de middag geweest en dat beviel wel wat drukte betrefd. We hoorde dat er in de avond wel 150 man verwacht werden, wat haar dan toch een beetje teveel van het goede zou zijn, zeker als de mannen haar dan belagen. ;)

  • H and H

    Leuk stel

    Afgelopen zaterdag sinds lange tijd weer eens in de sauna geweest.

    Het was super druk en best gezellig.

    De zaak is mooi verbouwd, kleedkamers zijn een echte verbetering en de voormalige kleedkamer is ook lekker spannend vooral met die sling.

    Het grote bed bij de gloryhole holes is een leuke speelruimte voor groepsseks alleen jammer dat hier gedurende lange tijd 2 tot 3 ,best wel forse mensen gewoon hebben liggen slapen waardoor het bed onbruikbaar was.

    Jammer en als je wilt slapen ga dan naar huis of ga in je auto zitten maar houd niet een heel bed bezet zodat anderen hier geen gebruik van kunnen maken.

    Wellicht dat de eigenaar hier op kan letten.

    Al met al, behalve dan due drie slapers, een leuke avond gehad.

    We komen zeker weer terug.

     

    Beetje gefrustreerd joh?

    Toevallig lag ik daar ook bij de dames en ik ben dus geen vrouw. Misschien heb ik er wel liggen slapen na een lekkere vrij partij. Maar als je actief bent mag je ook even ontspannen toch?

    Lijkt me alleen heel sterk dat die 3 bewuste dames daar hebben liggen slapen! Ik vat het meer op als een steek onder water omdat je de dames misschien wel niet mag.

    Fijne dag verder. En wie weet tot ziens

  • Bistell

    mike
    Leuk stel

    Afgelopen zaterdag sinds lange tijd weer eens in de sauna geweest.

    Het was super druk en best gezellig.

    De zaak is mooi verbouwd, kleedkamers zijn een echte verbetering en de voormalige kleedkamer is ook lekker spannend vooral met die sling.

    Het grote bed bij de gloryhole holes is een leuke speelruimte voor groepsseks alleen jammer dat hier gedurende lange tijd 2 tot 3 ,best wel forse mensen gewoon hebben liggen slapen waardoor het bed onbruikbaar was.

    Jammer en als je wilt slapen ga dan naar huis of ga in je auto zitten maar houd niet een heel bed bezet zodat anderen hier geen gebruik van kunnen maken.

    Wellicht dat de eigenaar hier op kan letten.

    Al met al, behalve dan due drie slapers, een leuke avond gehad.

    We komen zeker weer terug.

     

    Beetje gefrustreerd joh?

    Toevallig lag ik daar ook bij de dames en ik ben dus geen vrouw. Misschien heb ik er wel liggen slapen na een lekkere vrij partij. Maar als je actief bent mag je ook even ontspannen toch?

    Lijkt me alleen heel sterk dat die 3 bewuste dames daar hebben liggen slapen! Ik vat het meer op als een steek onder water omdat je de dames misschien wel niet mag.

    Fijne dag verder. En wie weet tot ziens

    Leuk een en domme reactie.

    Als je wilt uitrusten ga dan.op een van de kleine kamertjes liggen.en.niet breed uit op het bed.

    En je opmerking over niet mogen slaat kant nog wal en verder succes