Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

  • StiefPat

    Wij gaan naar de stellendag :)

    Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • Stelletje

    anne

    Wij zijn een stel met huisvriend. Willen graag een keer naar de paren avond. Zoeken een gezellige vrouw die met ons mee wil gaan.

    Kosten zijn voor ons. Ophalen is geen probleem. 

    Heb je er zin in Reageer……?

    Wij weten wel iets voor jullie, waar kunnen we naar toe mailen?  mvg Ger en Stiena

  • Freek

    Wij stel 57/50 willen as zaterdag 15 Juni naar parenavond.Wij zoeken een BBW vrouw om mee af te spreken

    Mocht je zin in ons hebben aub reageren

    Mvrgr Freek & Diane

  • smoeties

    Die zijn er wel, maar wellicht dat je een oproep hier moet plaatsen om e.e.a. te kortsluiten. Je zou b.v. kunnen vermelden dat jullie op een bepaalde dag willen komen en dan maar hopen dat er meer jonge stellen komen.

  • Brian

    E

    Zijn er ook jonge stellen tussen de 20-25? Wij hebben wel interesse, maar durfen niet echt, gezien we niet echt op oudere vallen!

    Wij (31 en 29) gaan ook wel eens naar Azzurra, zowel samen als los van elkaar. We komen wel regelmatig mensen van onze leeftijd tegen, maar het gemiddelde is vaak wel iets ouder. Je kunt er gewoon nee zeggen tegen ouderen (wel duidelijk zijn, maar dat geldt voor iedereen), beetje genieten van de sauna's, bubbelbaden, beetje cruisen en eventueel iemand, of meer, uitnodigen om je ergens terug te trekken ;)

    Komende zaterdag zal zij van ons niet meegaan (weekendje weg), maar zelf ben ik er wel vanaf halverwege de middag.

  • StiefPat

    Vandaag weer eens naar Azzurra.

    Welk leuk stel gaat er mee of komen we er tegen?

    Kik: Stiefpat

    Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • Sjoerd

    We swingen 10 jaar en zijn in het afgelopen jaar een keer of 10 geweest. We zijn vol lof over Azzura. Relaxte sfeer. Genoeg aktie voor de liefhebbers.

    Goed bedoelde tips: desinfecterende handzeep op 10 plekken zoals in een ziekenhuis. In de buurt van het toilet  bij de kleedruimtes is geen zeep te bekennen. Laat zien dat jullie hygiene belangrijk vinden. Per 1-1-2020:  maak van de donderdag stellendag en verhoog de entree voor mannen op de zaterdag naar E50,=. Kijk eens wat je met de menu kaart kunt doen.  Succes.

  • StiefPat

    Sjoerd

    We swingen 10 jaar en zijn in het afgelopen jaar een keer of 10 geweest. We zijn vol lof over Azzura. Relaxte sfeer. Genoeg aktie voor de liefhebbers.

    Goed bedoelde tips: desinfecterende handzeep op 10 plekken zoals in een ziekenhuis. In de buurt van het toilet  bij de kleedruimtes is geen zeep te bekennen. Laat zien dat jullie hygiene belangrijk vinden. Per 1-1-2020:  maak van de donderdag stellendag en verhoog de entree voor mannen op de zaterdag naar E50,=. Kijk eens wat je met de menu kaart kunt doen.  Succes.

    Je kunt het beter bij Azzurra mededelen ipv hier al zijn we het wel eens.

    Denk niet dat er hier door de eigenaar word meegelezen ;)

    Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • Trekker

    Hoi, ik snap dat dit misschien niet de plek is om dit te posten, maar… 

    Ik ga morgenmiddag naar Azzurra en nee, ik ben geen stel, en ik zoek geen vrouw of man (of stel).

    Ook ben ik geen opdringerige man, of zelfs een man die stiekem graag mee wil doen met een stel.

    Ben een bisex man die graag wil kijken, naar geile mannen en vrouwen die graag bekeken worden.

    Mezelf aftrekken, misschien een ander een handje helpen…. bij juiste klik.

    Ik heb alle op internet te vinden forumtopics, reviews en ervaringsverhalen gelezen en krijg daaruit het idee dat dit niet het gewenste gedrag is in een Sexsauna, of dat er op me neergekeken wordt als “trekmajoortje”, maak me daar wel zorgen over, geen zin om als een vieze man bekeken te worden, maar ik ben juist op zoek naar een plek waar ik mezelf kan zijn met mijn sexuele voorkeuren.

    Lieve stellen…  ben ik hiervoor bij Azzurra aan het juiste adres, cq. Kom ik aan mijn trekken? ;)

    Besluit om te gaan staat al vast, maar stel de vraag om mijn verwachtingen te managen…

    Post was bewerkt op 29-11-2019 14:19 door Trekker

  • Trekker

    Oops… blijkt dat als je niet opdringerig bent en een beetje fris uiterlijk hebt, je zomaar uitgenodigd wordt…. althans ik blijkbaar, en wie ben ik om nee te zeggen…. dank je wel lekkere stellen, voor de heerlijke pijp-, bef- en neukpartij, of dankschön voor her laatste koppel… ;)

    Boven verwachting dus en voor herhaling vatbaar!