Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

  • Bistell

    Morgen weer lekker genieten in de sauna en bubbelbad.

    We hopen dat het weer druk is en dat stellen en natuurlijk leuke bimannen  de weg naar de sauna weten te vinden.

    Tot morgen.

  • B

    Gisteren zijn we naar de Only Couples day in Azzura geweest. Wat was het mega druk zeg. Van de jongen achter de bar hoorden wij dat het een record qua bezoekersaantal was. Binnen in de ruimtes was het echt heet.

    Voor ons was dit de eerste keer.

    We hebben echt genoten op het grote bed bij de ingang naast de warme steen. We zijn eigenlijk best nog nieuwsgierig of het stel waarmee we daar op het bed lagen dit ook leest. Het was volgens mij rond de klok van 7 uur dat we daar met vieren lagen. Je man hield zich afzijdig, had een klein ringbaardje. Jij had kort blond krullend haar. Ik schat jullie leeftijden zo begin/half de 50.

    Toen we bij jullie kwamen liggen begonnen we meteen met elkaar te spelen. De vrouw lag links van mij en mijn vrouw lag rechts van mij. Met elke hand kon ik de vrouwen heerlijk vingeren. Ze genoten beiden. Jij streel de mijn lekkere penis en ik had een cockring om.

    Ik ben nog heerlijk over je borsten klaargekomen.

    Even later kwamen jullie nog naar het bubbelbad achteraan rechts. Wij lagen daar lekker te kijken naar de stellen die er bezig waren en ook jij ging je man lekker pijpen in dit bad.

    Toen wij rond half 9 zijn vertrokken heb ik jullie aan de bar nog bedankt voor de gezellige avond.

    Ik ben benieuwd of jullie dit forum ook lezen en of er een reactie van jullie komt.

    Nogmaals bedankt het was heerlijk.

    XXX BenP

  • .........................

    B

    Gisteren zijn we naar de Only Couples day in Azzura geweest. Wat was het mega druk zeg. Van de jongen achter de bar hoorden wij dat het een record qua bezoekersaantal was. Binnen in de ruimtes was het echt heet.

    Voor ons was dit de eerste keer.

    We hebben echt genoten op het grote bed bij de ingang naast de warme steen. We zijn eigenlijk best nog nieuwsgierig of het stel waarmee we daar op het bed lagen dit ook leest. Het was volgens mij rond de klok van 7 uur dat we daar met vieren lagen. Je man hield zich afzijdig, had een klein ringbaardje. Jij had kort blond krullend haar. Ik schat jullie leeftijden zo begin/half de 50.

    Toen we bij jullie kwamen liggen begonnen we meteen met elkaar te spelen. De vrouw lag links van mij en mijn vrouw lag rechts van mij. Met elke hand kon ik de vrouwen heerlijk vingeren. Ze genoten beiden. Jij streel de mijn lekkere penis en ik had een cockring om.

    Ik ben nog heerlijk over je borsten klaargekomen.

    Even later kwamen jullie nog naar het bubbelbad achteraan rechts. Wij lagen daar lekker te kijken naar de stellen die er bezig waren en ook jij ging je man lekker pijpen in dit bad.

    Toen wij rond half 9 zijn vertrokken heb ik jullie aan de bar nog bedankt voor de gezellige avond.

    Ik ben benieuwd of jullie dit forum ook lezen en of er een reactie van jullie komt.

    Nogmaals bedankt het was heerlijk.

    XXX BenP

    Wat leuk om te lezen dat die Couples only zo loopt! Morgen PErro maar motiveren om ook eens in de veertien dagen de zaterdag zo in te vullen. Donderdag is dus de moeite waard!

  • StiefPat

    Wij zijn gister avond ook even geweest en het was mega druk maar super gezellig.

    Totaal aantal bezoekers over de gehele dag was 292 personen.

    Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • Toet

    Ik ben ook geweest op stellen dag….was zeker leuk om een keer mee te maken…was leuk gezellig en respectvol

  • Wipstel

    welke slanke dame gaat er met een sportieve slanke 55-er mee naar de stellendag (middag)? KIK: DOLF P

  • Mooi ouder stel

    Iedere laatste donderdag van de maand. Vandaag dus. Tot vanavond? :-)

  • P.

    Het is tijd dat we, iets ouder stel, vandaag gaan.

  • anne

    Wij zijn een stel met huisvriend. Willen graag een keer naar de paren avond. Zoeken een gezellige vrouw die met ons mee wil gaan.

    Kosten zijn voor ons. Ophalen is geen probleem. 

    Heb je er zin in Reageer……?

  • slankstel

    Wij zijn een leuk stel van 45/50,..we zijn van plan de stellendag te bezoeken op 28 maart,..wel leuke en lekkere stel ook?