Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

  • Kaza

    Goedendag Idereen..

    Ik ben een 23 jarige singel man die al een tijdje geïnteresseerd is om naar azzurra te gaan. En 7 januati ga ik warschijnelijk daar heen. Het is niet bepaald om de hoek dus van daar die twijfels. Is het ook wat voor zo jong iemand als ik? Zijn er vrouwen of stellen die eventueel geïnteresseerd zijn om samen met mij daar heen te gaan ? Ik hoor het graag.

    Groetjes

  • naaktstrand

    Kaza

    Goedendag Idereen..

    Ik ben een 23 jarige singel man die al een tijdje geïnteresseerd is om naar azzurra te gaan. En 7 januati ga ik warschijnelijk daar heen. Het is niet bepaald om de hoek dus van daar die twijfels. Is het ook wat voor zo jong iemand als ik? Zijn er vrouwen of stellen die eventueel geïnteresseerd zijn om samen met mij daar heen te gaan ? Ik hoor het graag.

    Groetjes

    kaze  topic   staat  toch    voor stellen

     

  • Kaza

    Ooh mijn excuses. Weet je wel waar ik een geschikte topic kan vinden of zelf aanmaken? Alvast bedankt .

  • Samen

    Jong

    Hallo allemaal, wij zijn een jong stel van 28 en 26 jaar oud. We zijn opzoek naar nieuwe spannende ervaringen… ondeugende dingen doen in Veluwse Bron bijvoorbeeld, maar dat wordt steeds lastiger. Ook kijken we graag naar andere mensen die lekker bezig zijn. We hebben zelf niet de behoefte om met andere mannen wat te doen. Voornamelijk kijken en bekeken worden… kunnen we dat vinden in Azzurra? En welke dag is het dan beste? En welk tijdstip? Dank voor de reacties! xx Jongstelletje

    Hai,

    Wij gaan regelmatig naar de Veluwse Bron en genieten daar op spannende plekjes, geen enkel probleem. Kijken en bekeken worden is mogelijk ;-)

     

    Wijlekkersamen Ad gmail
  • Stijn

    goede middag iedereen, ik zou graag zaterdag eens naar azzura gaan, ben een rustige respectvolle single man, 47, licht bi, het is voor mij een eindje rijden, dus hoop er leuke contacten te legen, voor de rest ga ik zonder verwachtingen en zie wel wat er op me af komt, ik heb reeds ervaring met parenclubs maar vraag me af hoe het er in een saunaclub aan toegaat, ik ben herkenbaar aan mijn tattoo (tekst in blokletters op mijn linker bovenarm, tot zaterdag!!!!! stijn

  • Henk

    Wij (Nederlandse man met Japanse vrouw) zijn mid februari een paar dagen in Nederland. We gaan regelmatig naar nudistenstranden in Spanje maar als mijn vrouw iets niet aantrekkelijk vindt zijn het oude, dikke en harige Spanjaarden! Via Google deze sauna gevonden en dat lijkt ons wel wat. Vrijdag 17 feb zijn we vrij maar dan is er geen gemengde dag, jammer! Zaterdagavond gaan we weer weg maar we hebben wel 4 uurtjes en zijn dus van plan om om 12 uur te komen. De 18 de dus. Wat zij wel leuk vindt is wat spelen met piemels van zachtaardige jonge knapen dus mochten die er zijn of van plan waren om te komen, wij komen dus al vroeg!

  • a

    aanstaande zaterdag 11-1 gaan we weer voor een lekkere avond ,welke stellen komen er ook mee spelen.

  • John

    Was er gisteravond ook rond 18.30u voor de 1ste keer. Mooie sauna en ruimtes, alleen helaas niet zo heel druk in het begin maar het was nog vroeg. Helaas had ik niet zo heel veel tijd, maar toch de kans gezien om een slanke man die op bed lag, heerlijk klaar te pijpen tot het einde. Zaalliggggggg!! Had het liefst nog een paar lekkere pikken klaargepijpt, maar die waren er helaas niet zoveel aanwezig of althans geen andere mannen die mij aanspraken. Had mij ook graag eens willen laten neuken door een of meerdere mannen of samen op te sluiten in een van de bubble baden en dan flink losgaan met zijn allen.

    Over 2 weken kom ik weer op donderdavond en hopelijk dan meer mannen of mooie stellen waarvan de man bi is en vrouw graag toekijkt of meedoet. Dan maken we er een feestje van!

  • a

    aanstaande zaterdag 11-3 gaan wij weer voor een gezellige geile  avond,welk stel komen we tegen?

  • Bistel

    A

    Bistel