Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

  • Bistell

    mike
    Leuk stel

    Afgelopen zaterdag sinds lange tijd weer eens in de sauna geweest.

    Het was super druk en best gezellig.

    De zaak is mooi verbouwd, kleedkamers zijn een echte verbetering en de voormalige kleedkamer is ook lekker spannend vooral met die sling.

    Het grote bed bij de gloryhole holes is een leuke speelruimte voor groepsseks alleen jammer dat hier gedurende lange tijd 2 tot 3 ,best wel forse mensen gewoon hebben liggen slapen waardoor het bed onbruikbaar was.

    Jammer en als je wilt slapen ga dan naar huis of ga in je auto zitten maar houd niet een heel bed bezet zodat anderen hier geen gebruik van kunnen maken.

    Wellicht dat de eigenaar hier op kan letten.

    Al met al, behalve dan due drie slapers, een leuke avond gehad.

    We komen zeker weer terug.

     

    Beetje gefrustreerd joh?

    Toevallig lag ik daar ook bij de dames en ik ben dus geen vrouw. Misschien heb ik er wel liggen slapen na een lekkere vrij partij. Maar als je actief bent mag je ook even ontspannen toch?

    Lijkt me alleen heel sterk dat die 3 bewuste dames daar hebben liggen slapen! Ik vat het meer op als een steek onder water omdat je de dames misschien wel niet mag.

    Fijne dag verder. En wie weet tot ziens

    Leuk een en domme reactie.

    Als je wilt uitrusten ga dan.op een van de kleine kamertjes liggen.en.niet breed uit op het bed.

    En je opmerking over niet mogen slaat kant nog wal en verder succes

  • Johan

    Bi genieters
    mike
    Leuk stel

    Afgelopen zaterdag sinds lange tijd weer eens in de sauna geweest.

    Het was super druk en best gezellig.

    De zaak is mooi verbouwd, kleedkamers zijn een echte verbetering en de voormalige kleedkamer is ook lekker spannend vooral met die sling.

    Het grote bed bij de gloryhole holes is een leuke speelruimte voor groepsseks alleen jammer dat hier gedurende lange tijd 2 tot 3 ,best wel forse mensen gewoon hebben liggen slapen waardoor het bed onbruikbaar was.

    Jammer en als je wilt slapen ga dan naar huis of ga in je auto zitten maar houd niet een heel bed bezet zodat anderen hier geen gebruik van kunnen maken.

    Wellicht dat de eigenaar hier op kan letten.

    Al met al, behalve dan due drie slapers, een leuke avond gehad.

    We komen zeker weer terug.

     

    Beetje gefrustreerd joh?

    Toevallig lag ik daar ook bij de dames en ik ben dus geen vrouw. Misschien heb ik er wel liggen slapen na een lekkere vrij partij. Maar als je actief bent mag je ook even ontspannen toch?

    Lijkt me alleen heel sterk dat die 3 bewuste dames daar hebben liggen slapen! Ik vat het meer op als een steek onder water omdat je de dames misschien wel niet mag.

    Fijne dag verder. En wie weet tot ziens

    Leuk een en domme reactie.

    Als je wilt uitrusten ga dan.op een van de kleine kamertjes liggen.en.niet breed uit op het bed.

    En je opmerking over niet mogen slaat kant nog wal en verder succes

    Dat je daar ligt te slapen na een intensief gebeuren kan. Maar denk dan ook aan andere mensen die er ook zijn. Als ik als single man op zo'n plaats zou liggen  en alleen ben en zou het ook een uitnodiging ( jezelf aanbiedan ) kunnen zijn om erbij te komen als stel en daar ook ruimte voor vrij laten. Het is natuurlijk anders als het hele matras bezet is met meerdere persomen liggen daar te snurken.

  • Johan

    Stel FT

    Helaas hebben we dat niet op ons voorhoofd, al zou het wel makkelijk zijn. 

    Dat vragen is voor ons nog onbekend en ook zijn we nieuw in dit soort sauna's. 

    Ik verwacht dat het de volgende keer wel beter zal gaan, omdat het dan niet meer helemaal nieuw is. 

    Ik ben zelf zaterdag overdag al weg en ik weet ook niet, of mijn vriendin dan al wil gaan, want ze wil er wel bij zijn, ook al is het meer voor mij dat we erheen gaan. 

    We zijn de vorige keer in de middag geweest en dat beviel wel wat drukte betrefd. We hoorde dat er in de avond wel 150 man verwacht werden, wat haar dan toch een beetje teveel van het goede zou zijn, zeker als de mannen haar dan belagen. ;)

    Wat is jullie leeftijd en wanneer zouden jullie samen dan in de gelegenheid zijn om weer te gaan?

  • Stel FT

    Wij zijn, zij 36 en ik ben 49 jaar. 168/195 cm en beide een paar kilootjes teveel, maar niet te veel. 

    Waneer we weer willen gaan weet ik nog niet.

  • Stel FT

    Stel FT

    Wij zijn, zij 36 en ik ben 49 jaar. 168/195 cm en beide een paar kilootjes teveel, maar niet te veel.

    Ik ben bischierig met weinig ervaring en wil daar graag verandering in brengen.

    Waneer we weer willen gaan weet ik nog niet.

  • Toet

    Romano

    Wie wil er aankomende zaterdag 29-04-17 samen met mij sauna azzurra bezoeken. Ben 35 jaar, single en zou graag een keer deze sauna willen bezoeken met een stel of dame. 

    Groetjes Romano

    Hoihoi…..wij zijn er de 29ste ook…met een gezellige groep vrouwen en mannen….ik zal zeggen kom gewoon romano

  • Dré

    6 mei ben ik (bi man) 's middags van de partij. Heb er zin in!

  • Gingercat

    Hoi,

    Ik zou graag eens naar deze sauna gaan, maar ik zou wel wat meer informatie willen en willen brainstormen hoe jullie het aan zouden pakken in mijn situatie.

    Ik ben een transvrouw. Maar wel non-op, oftewel ik ben prima tevreden met mijn oude geslacht. In gedrag ben ik wel behoorlijk vrouwelijk. Aangekleed wordt ik altijd als vrouw aangesproken. Het is in deze draad al eerder gevraagd: Is er een dresscode? Zijn de vrouwen aangekleed of loopt iedereen naakt? Ik vind naakt lopen erg prettig, maar ja, normaal doe ik dat tussen mensen die me kennen. In een vreemde omgeving die draait om seks ben ik nog nooit geweest. Hoe zouden jullie een bezoek aan Azzura aanpakken in mijn situatie? Kun je ergens rustig kletsen met mensen? Komt het dan uberhaupt wel van seks? Ik ben niet een dominante jager, maar heb ook geen vrouwelijk geslacht. Val ik overal buiten of ga ik een toffe tijd hebben?

    Zijn er bepaalde gedragscodes die ik moet weten?

    Ik heb trouwens een open relatie, maar mijn partner wil hier niet mee naar toe.

    Als ik het zo lees is de zaterdag avond het best om te gaan. Klopt dat? Een zaterdag die ik overweeg is 3 juni.

  • Toet

    Hoi gingercat….

    IK zal schrijven wat ik denk en weet….iedereen is daar welkom wat of wie je ook bent….vriendin van mij is helemaal mannelijk alleen als zij een bubbelbad in gaat zie je dat ze vrouw is..anders echt niet….ze heeft het altijd naar haar zin en wordt altijd geaccepteerd….ee is geen dresscode…iedereen loop met een handdoek om….de laatste weken komen er ook mensen met wel een kledingstuk aan….maar zeker niet verplicht….je moet er gewoon vanuit gaan dat je een leuke avond krijg en er zijn genoeg mensen die heerlijk kwebbelen aan de bar of rookkamer…..Mócht je nog vragen hebben gewoon vragen….en ik zou zeggen kom gezellig

  • Gingercat

    Bedankt voor je leuke reactie Toet!