Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

  • frank

    Hi,

    Ik ben vorige week woensdag voor het eerst naar Azzurra geweest. Sterker nog, voor het eerst naar een gay/wingerssauna. 

    Zomaar wat reacties;

    • Geile en open sfeer.

    • Druk, ook met stellen.

    • Erg lachwekkend om de hitsige mannetjes achter de stellen aan te zien huppelen. Werkelijk tranentrekkend. Alsof ik naar een film zat te kijken van dieren die zich wanhopig proberen voort te planten… Voordeel was dat het in andere gedeelten dan rustiger was.

    • Een stel gezien en gesproken, E&E uit Z, die daar ook voor het eerst kwamen. Ze hadden langdurig en uitgebreid seks in een bubbelbad. Vurig en met passie, zich niets aantrekkend van suffe en opdringerige rukkers. Pathetic losers. 

    • Waren ook een paar mannen die alleen maar liepen te jagen met een handdoek om, om ergens wat mee te kunnen pikken of kijken. Zelfs een Kick-box type die alleen maar deuren openrukte, binnenkeek, deuren open liet en weer vertrok. Zielig. Ook jammer dat deze types worden toegelaten cq niet verwijderd worden. Gedrag ligt er nl duimendik bovenop. Net als die drie die uit midden-europa kwamen en bijna strategisch de hele zaak voortdurend afstruinden.

    • Gelukkig ook bi-mannen die het elkaar zeer naar de zin maakten in de Hamman. Like me….. Heerlijk.

    • Kom ik terug? Waarschijnlijk wel. In de hoop mee te mogen doen met een stel? Mwah. Voorlopig nog iets te dierlijke sfeer daarvoor, tenzij je je op kan sluiten…

  • frank

    ludo
    lekkerventje

    Hi,

    Ik ben vorige week woensdag voor het eerst naar Azzurra geweest. Sterker nog, voor het eerst naar een gay/wingerssauna. 

    Zomaar wat reacties;

    • Geile en open sfeer.

    • Druk, ook met stellen.

    • Erg lachwekkend om de hitsige mannetjes achter de stellen aan te zien huppelen. Werkelijk tranentrekkend. Alsof ik naar een film zat te kijken van dieren die zich wanhopig proberen voort te planten… Voordeel was dat het in andere gedeelten dan rustiger was.

    • Een stel gezien en gesproken, E&E uit Z, die daar ook voor het eerst kwamen. Ze hadden langdurig en uitgebreid seks in een bubbelbad. Vurig en met passie, zich niets aantrekkend van suffe en opdringerige rukkers. Pathetic losers. 

    • Waren ook een paar mannen die alleen maar liepen te jagen met een handdoek om, om ergens wat mee te kunnen pikken of kijken. Zelfs een Kick-box type die alleen maar deuren openrukte, binnenkeek, deuren open liet en weer vertrok. Zielig. Ook jammer dat deze types worden toegelaten cq niet verwijderd worden. Gedrag ligt er nl duimendik bovenop. Net als die drie die uit midden-europa kwamen en bijna strategisch de hele zaak voortdurend afstruinden.

    • Gelukkig ook bi-mannen die het elkaar zeer naar de zin maakten in de Hamman. Like me….. Heerlijk.

    • Kom ik terug? Waarschijnlijk wel. In de hoop mee te mogen doen met een stel? Mwah. Voorlopig nog iets te dierlijke sfeer daarvoor, tenzij je je op kan sluiten…

    En de stellen/ vrouwen trappen er ook nog in, dit soort mannen

    Wat bedoel je Ludo. Zo wel oppassen met je antwoord als ik zo de reacties op jou lees. Mijn stukje is nl nou eens níet fake….

     

     

  • dm

    ludo
    lekkerventje
    ludo
    [...]

    En de stellen/ vrouwen trappen er ook nog in, dit soort mannen

    Wat bedoel je Ludo. Zo wel oppassen met je antwoord als ik zo de reacties op jou lees. Mijn stukje is nl nou eens níet fake….

     

     

    ik pas nooit op met mijn antwoord :-) ik bedoelde die stellen/vrouwen maakt het vaak niets uit, de meest opdringerige/ mannen hebben het vaakst geluk…..

    Ergens wel logisch, wij vinden het heerlijk als mijn vrouw door mannen wordt benaderd en aangeraakt, het zou raar zijn als ik mannen moet gaan vragen of ze alstublieft even in haar tieten wil knijpen.  Dus ja, mannen die hun best doen mogen tja het is niet anders

     

     

  • a

    zaterdag 10-12 zijn wij ook weer aanwezig,welke stellen komen we tegen?

  • Brabant Stel

    wij gaan aanstaande woensdag weer. We zijn er in de loop van de middag! We zoeken een paar leuke heren, bij voorkeur bisex. Maar wij zouden ook graag een leuk stel ontmoeten  waarvan de vrouw ook graag eens met een andere vrouw experimenteert terwijl de heren toekijken (alle heren wel te verstaan!) 

    Post is bewerkt op dec 8, 2016, 5:31 p.m. door Brabant Stel

  • Brian

    Stel.

    Is ons laatst weer goed bevallen dus misschien komen we zaterdag ook weer. 

    Lijkt me leuk jullie tegen te komen zaterdag. Ik heb afgesproken met een ander stel en misschien komt er nog gay-kennis langs.

  • a

    zou leuk zijn als jullie komen stel.

    wij zijn eer vanaf uur of 8

  • a

    wij beide tepelpiercing

  • a

    wij hebben ook weer zeer genoten gisteren,alleen jammer dat de een leuk stel dat we in de jaccuzi gespoken hebben later uit het oog hebben verloren,

    zij was blond met tepelpiercing hij kaal

  • a

    jullie waren het dus niet in de jaccuzi