Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

  • bbnbb

    Gistermiddag samen met mijn vriendin voor het eerst geweest.

    Geile middag meegemaakt en een hoop geleerd. Leuke stellen leren kennen. Wie weet een vervolg.

    bbnbb

  • gb lover

    Ben op een zaterdag voor het eerst naar azzurra geweest

    een leuke geile sauna wel veel mannen en bi mannen seks

    het was er schoon een gemoedelijke sfeer

    en voldoende gratis handdoeken, condooms en glijmiddel

    ook de onkosten waren laag entree en drankjes 36 euro

    in een paren club is dat gemiddeld 80 euro

    was deze zaterdag zoekende naar bella de dame van deze forum op hoge hakken

    ik zag die avond twee dames op hoge hakken wie is nu wie

    een volslanke dame in de 40 rood haar mooie grote borsten zwart rokje en zeer lange laarzen

    en een volslanke dame begin 30 blond haar op de rug een tattoo hoge hakken en spijker rokje

    dame met rood haar en mooie grootte borsten heb ik samen met enkele mannen mogen neuken

    op een groot driehoek matras de condooms zaten tussen haar rokje gestoken

    klaar om te worden gebruikt zo een actieve seks kom ik in een club niet tegen

    daarom al zal ik zeker weer eens deze sauna gaan bezoeken

  • sletje

    Sauna Azzurra is een absolute aanrader. Een aantal weken geleden als samengesteld koppel naar toe geweest met een nymfomane vriendin. Je weet niet wat je meemaakt. Daarnaast, super schoon, vriendelijke bediening en respect voor elkaar…….

  • sletje

    Heel veel plezier @pacha4737, ik weet bijna zeker dat jullie droom gaat uitkomen daar. Ik kan het weten!

  • domistel

    |.|  dag allemaal

    hier een koppel dat ook us de stap erheen wil wagen, we zijn niet vreemd op het ,,speelgebied,, doch wel op gebied van een ,,saunabezoek,,.

    dus hoe gaat het vanaf binnenkomst ?

    lid worden ?

    omkleden naakt en meteen na binnenkomst of loopt men in lingerie of met handoek,wat is de normale gang v zaken omtrend dat?

    en hoe verloopt het binnen, zijn er bv do en don,ts ?

    is er een soort code binnen binnen ,,funvolk,,  of?

    en als je een bi erbij zoekt of bistel, waaraan is dat daar merkbaar?

    en hoe gaat het met iets kopen daar, schrijven ze dat op of betaal je meteen enzenz.

    dus ook de gewone simpele dingen voor de vaste gaanders zijn voor ons wellicht vragen, dus aub wat nuttige info.?

    we willen us samen gaan op een gemengde dag, doch meteen de hele horde genieters achter of om ons heen zou ons wellicht afschrikken, dus is er ruimte te ontdekken hoe ut loopt daar en relaxt dat te ondervinden met evt mogelijkheden wanneer wijzelf dat aangeven , of jaagt men er op los daar ?

    alvast dank als je nuttige info geven kan, xxx

    zweepje
  • Peter

    doe graag mee op KIK mijn id is gezell53

  • Erwin

    hi Bella,

    ben je as donderdagavond ook in Azzurra. Ben erg benieuwd naar je geworden door je spannende berichtjes……

     Je lijkt me een spontane meid.

    CU Jan

     

  • Erwin

    hi bella

    hoop dat het donderdagavond ook lukt….. Ben benieuwd…

    CU

    Jan

  • frank

    Tja, Ging ik vorige week donderdag langs, voor de eerste keer. Beetje laat, helaas. Om 22.00 was iedereen al weg! Heb ik dat!

    Nu aanstaande woensdag weer een nieuwe kans. Zo tegen 18.30. Zullen er meer mensen zijn? En ik? Slank, bi en potent. Zoals eerder gelezen; “slippertje(s)” meenemen… Haha!

    Hoei, war een zin heb ik!

  • eros

    Zijn er leuke koppels die morgennamiddag (donderdag 17/12) naar azzura gaan en die het leuk vinden om er een goedverzorgde, intiem geschoren bischierige man bij te hebben? Een dame alleen is ook leuk. En heren zullen er altijd wel voldoende aanwezig zijn. Hoor het wel! Daag