Grote Penis in de Sauna

  • Ll

    Wij zijn een stel van begin 30 en op zoek naar meer spanning in de sauna.. a.s. zaterdag zijn we bij devarana voor 2 uurtjes. Wie zien wij daar? Liefst iemand van ongeveer dezelfde leeftijd en slank/normaal postuur

  • SaunaBD

    Morgen wordt het waarschijnlijk weer een saunadag, moet nog ff beslissen welke het zal worden, nooit in Hesseler geweest, is het een grote sauna?

  • SaunaBD

    En anders wordt het of Elysium, Zwaluwhoeve of Veluwse Bron 

  • Peter

    Morgen 21-02 ga ik (26jr) naar zwaluwhoeve. Slank en licht gespierd.

  • Hans & Kim

    SaunaBD
    Hans & Kim

    Ze sprak hun aan in de wandelgangen om het zo maar te zeggen. Was vlakbij het buitenbad. Wanneer mensen ervoor openstaan, dan merk je dat snel genoeg. Niet teveel over nadenken. Gewoon een onschuldig praatje maken en een beetje kijken ;) En seks in de sauna zelf is best slopend vanwege de warmte…. Veel plezier alvast!!

      Dank voor de tips! Vandaag in putten geweest en wat stoute dingen gedaan. Seks in de sauna was inderdaad niet heel handig, door de spanning en mijn grootte paste het niet en was het super warm haha Komen jullie weleens in putten?

    Nee, dat vinden wij te ver rijden.

    Zuidwolde schijnt weer open te gaan en dat is lekker dichtbij voor ons.

    En ja, het is heet in de sauna met alle gevolgen… Hahaha

  • SaunaBD

    Hans & Kim
    SaunaBD
    Hans & Kim

    Ze sprak hun aan in de wandelgangen om het zo maar te zeggen. Was vlakbij het buitenbad. Wanneer mensen ervoor openstaan, dan merk je dat snel genoeg. Niet teveel over nadenken. Gewoon een onschuldig praatje maken en een beetje kijken ;) En seks in de sauna zelf is best slopend vanwege de warmte…. Veel plezier alvast!!

      Dank voor de tips! Vandaag in putten geweest en wat stoute dingen gedaan. Seks in de sauna was inderdaad niet heel handig, door de spanning en mijn grootte paste het niet en was het super warm haha Komen jullie weleens in putten?

    Nee, dat vinden wij te ver rijden. Zuidwolde schijnt weer open te gaan en dat is lekker dichtbij voor ons. En ja, het is heet in de sauna met alle gevolgen… Hahaha

    Zuidwolde zijn we nooit geweest, misschien maar eens gaan dan ????. En inderdaad, we zijn laatst bij Elysium geweest en hadden toen glijmiddel meegenomen voor het geval dat ????. Maar het was er te druk om iets spannends te doen jammer genoeg

  • SaunaBD

    Zijn er nog vrouwen en stellen die het leuk vinden om een grootgeschapen man tegen te komen in de sauna? 

  • Trio

    SaunaBD

    Zijn er nog vrouwen en stellen die het leuk vinden om een grootgeschapen man tegen te komen in de sauna? 

     

    Wij vinden het leuk en spannend om je tegen te komen en wellicht na de sauna van elkaar te genieten. Wij zijn een slank stel en nieuwsschierig. Vanavond zijn we te vinden in de veluwse bron.

  • SaunaBD

    Trio
    SaunaBD

    Zijn er nog vrouwen en stellen die het leuk vinden om een grootgeschapen man tegen te komen in de sauna? 

      Wij vinden het leuk en spannend om je tegen te komen en wellicht na de sauna van elkaar te genieten. Wij zijn een slank stel en nieuwsschierig. Vanavond zijn we te vinden in de veluwse bron.

    Leuk! Ik lees dit helaas vandaag pas, was het leuk in VB? Ik ga aankomende vrijdag of zaterdag naar de sauna. Weet nog niet welke (Elysium, VB of welicht Zwaluwhoeve of Putten)

  • SaunaBD

    Nog mensen die deze zaterdag naar de sauna gaan of wellicht naar een naaktstrand zoals Bussloo?