Grote Penis in de Sauna

  • Hans & Kim

    SaunaBD

    Wij zijn aankomende zaterdag te vinden in Thermen Bussloo, wie gaan daar ook heen?

    Waarom gaan jullie niet naar het strand?

    Daar is genoeg te beleven ????

  • willem

    Hans & Kim
    SaunaBD

    Wij zijn aankomende zaterdag te vinden in Thermen Bussloo, wie gaan daar ook heen?

    Waarom gaan jullie niet naar het strand?

    Daar is genoeg te beleven ????

    op het naaktstrand kom je heel vaak gelijk gestemde tegen . Ook engelermeer kant bij de haverlij kastelen . Daar een mooi natuurgebied met mooie weide met hoog gras en heerlijk helder water van het engelermeer.

    genieten en nog eens genieten . op een nette manier
  • SaunaBD

    Hans & Kim
    SaunaBD
    Hans & Kim

    Heel groot is ie niet, maar wel meer dan 18 in gespannen staat…

    De laatste keer dat ik met mn vriendin in de sauna was liep er een stel rond en hij had ook ruim 20cm, maar wel heel dik. Zag dat ze mn vriendin, maar bleef kijken, dus toestemming gegeven voor contact… Gelukkig was het vrij rustig en hebben wij allemaal contact gehad. Was in Zuidwolde.

    Leuke ervaring zo te lezen. Hoe spraken jullie elkaar aan voor contact? Ik ben benieuwd hoe dat ging aangezien wij daar nog onervaren in zijn.

    Ze heeft eerst oogcontact gemaakt en hij ook met haar. Ondertussen had ik al oogcontact met haar. Was duidelijk dat iedereen er opgewonden van raakte. Ben toen op het stel afgestapt. Aan de vrouw gevraagd of onze waarnemingen klopten… Toen ze dat bevestigde heb ik gevraagd of mijn vriendin haar metgezel mocht aanraken. Dat mocht onder de voorwaarde dat zij mij wilde aanraken.

    De rest kan je zelf wel bedenken ;)

    Was heel spannend in een normale sauna…

    Leuk! Klinkt als een leuke tijd

  • SaunaBD

    Hans & Kim
    SaunaBD

    Wij zijn aankomende zaterdag te vinden in Thermen Bussloo, wie gaan daar ook heen?

    Waarom gaan jullie niet naar het strand?

    Daar is genoeg te beleven ????

    Wij gaan meestal alleen in het buitenland naar het strand maar zitten erover na te denken om het een keer in NL te doen. Is er een strand aan te raden?

  • SaunaBD

    willem
    Hans & Kim
    SaunaBD

    Wij zijn aankomende zaterdag te vinden in Thermen Bussloo, wie gaan daar ook heen?

    Waarom gaan jullie niet naar het strand?

    Daar is genoeg te beleven ????

    op het naaktstrand kom je heel vaak gelijk gestemde tegen . Ook engelermeer kant bij de haverlij kastelen . Daar een mooi natuurgebied met mooie weide met hoog gras en heerlijk helder water van het engelermeer.

    Dank je! Deze zetten we op het lijstje!

  • SaunaBD

    Afgelopen weekend naar Geestmerambacht geweest, veel leuke dingen gezien en beleefd!

  • SaunaBD

    Bump! Nog leuke ervaringen te delen in de sauna? Wij gaan binnenkort weer naar Weesp of Zwaluwhoeve!

  • Hans & Kim

    Wij gaan deze week weer naar Zuidwolde. Wellicht komen wij nog een leuk stel tegen;)

  • Stelm30v27

    Lijkt ons wellicht ook leuk, we zijn dit weekend op zoek naar wat avontuur! M30 en v26. Welke dag gaan jullie?

  • Hans & Kim

    Wij gaan woensdag of donderdag. Weekend is ff lastig ivm kids…