Grote Penis in de Sauna

  • jati

    Ja komen wij jullie ook

  • SaunaBD

    Hans & Kim
    SaunaBD
    Hans & Kim

    Mill ligt voor ons helaas nogal uit de route. Lekker stout zijn spreekt ons zeker aan. Een grote penis vindt het vrouwtje heerlijk! Niet alleen om op te sabbelen… Wij zijn 50. Ronde billen en volle B en normale penis ;)

    Klinkt gezellig :). Staart ze dan vaak naar grote penissen? Naar welke sauna gaan jullie meestal?

    Zoals je al eerder had kunnen lezen: wij geven elkaar volledig vrij in de sauna, maar wel altijd samen. Wanneer het klikt, dan mag alles. Alles is alleen bij een goed gevoel en erop vertrouwende dat de anderen ook schoon en getest zijn. Rubber in een sauna is niet fijn ;)

    Dus ja, wij kijken beide veel. En als er reactie is dan maken wij een praatje. Kom je snel genoeg achter of de andere(n) ook.meer willen. Tot nu toe een paar keer gebeurd met een man, maar ook met 2 stellen. Eerste stel was een man met een grote slurf en die nam Kim terwijl ik zn vriendin nam. Zit wel een risico aan, maar zijn beide nog steeds schoon.

    Dank voor de uitleg! Hoe zien jullie dat reactie is?

  • SaunaBD

    Hans & Kim

    Gaat niet alleen om groot, maar om het gehele plaatje en het gevoel wat ze erbij heeft. Dus geil gaat boven groot. Beide is het mooiste;)

    Helemaal mee eens!

  • SaunaBD

    Wij gaan zometeen waarschijnlijk naar Elysium

  • Hans & Kim

    SaunaBD

    Dank voor de uitleg! Hoe zien jullie dat reactie is?

    Door kijken. Iedereen kijkt wel in de sauna, maar nu kijk je wat langer naar iemand die je leuk / lekker vindt. Wanneer ze terug kijken en wat langer dan normaal, dan maak je een praatje. Net zoals in de kroeg wanneer er iemand is die je leuk vindt. Gewoon een onschuldig praatje over hoe lekker de sauna is enz… En daarbij blijf je oogcontact houden en kijk je naar wat jou / jullie aanspreekt ;)

    Kim zei op een gegeven moment zelfs zomaar spontaan: wat een heerlijke grote lul heb jij! Zijn vriendin bevestigde dat en toen zaten wij op het goede spoor.

    Later zei ze wel: damn dat was wel brutaal, maar ik floepte het er zo uit. En wanneer een stel afwijzend reageert, dan gaan jullie weer verder.

    Succes en veel plezier:)

    PS. Fijne feestdagen!!

  • Joell

    Wij gaan woensdag na de feestdagen dus lekker naar Mill tussen 12 en 10 s avonds lekker in bubbelbad of buiten bad wat kijken en bekeken worden wie zijn er toevallig ook die dag?

  • SaunaBD

    Hans & Kim
    SaunaBD

    Dank voor de uitleg! Hoe zien jullie dat reactie is?

    Door kijken. Iedereen kijkt wel in de sauna, maar nu kijk je wat langer naar iemand die je leuk / lekker vindt. Wanneer ze terug kijken en wat langer dan normaal, dan maak je een praatje. Net zoals in de kroeg wanneer er iemand is die je leuk vindt. Gewoon een onschuldig praatje over hoe lekker de sauna is enz… En daarbij blijf je oogcontact houden en kijk je naar wat jou / jullie aanspreekt ;)

    Kim zei op een gegeven moment zelfs zomaar spontaan: wat een heerlijke grote lul heb jij! Zijn vriendin bevestigde dat en toen zaten wij op het goede spoor.

    Later zei ze wel: damn dat was wel brutaal, maar ik floepte het er zo uit. En wanneer een stel afwijzend reageert, dan gaan jullie weer verder.

    Succes en veel plezier:)

    PS. Fijne feestdagen!!

    Hey, dank voor de tips! Eigenlijk wel logisch. Ik denk er waarschijnlijk teveel over na. Ik denk vaak dat mensen denken “oh, daar heb je weer zo een gast die z'n grote lul wil showen”. En dan kijk ik vaak snel weg als ik iemand zie kijken ernaar of naar ons in het algemeen. Zal volgende keer beter opletten ????. En wat langer terug kijken .

    Dat is wel sexy dat ze dat zei, denk dat mijn vriendin het ook zou bevestigen en gewoon mee zou praten haha. Was het in een bad of in een sauna?

    Fijne feestdagen!!

  • Hans & Kim

    Ze sprak hun aan in de wandelgangen om het zo maar te zeggen. Was vlakbij het buitenbad. Wanneer mensen ervoor openstaan, dan merk je dat snel genoeg. Niet teveel over nadenken. Gewoon een onschuldig praatje maken en een beetje kijken ;)

    En seks in de sauna zelf is best slopend vanwege de warmte….

    Veel plezier alvast!!

  • Hans & Kim

    Op voorhand afspreken hebben wij nog nooit gedaan. Wij houden wel van spontaan. Bovendien wanneer je iemand ziet, dan weet je ook direct of het klikt. Afspreken schept voor ons gevoel verplichtingen…

    Zoals het er nu uitziet gaan wij vrijdag de 29e naar de sauna. Staat nog een beetje op losse schroeven vanwege kids en onvoorspelbare ex…

    Onze voorkeur gaat uit naar hesselerbrug. Veluwse bron zijn wij nog nooit geweest. Hesselerbrug is niet een hele mooie sauna, maar al een keer een lekker contact gehad en een keer een iets minder contact. Maar ja, kan niet altijd feest zijn :)

  • SaunaBD

    Hans & Kim

    Ze sprak hun aan in de wandelgangen om het zo maar te zeggen. Was vlakbij het buitenbad. Wanneer mensen ervoor openstaan, dan merk je dat snel genoeg. Niet teveel over nadenken. Gewoon een onschuldig praatje maken en een beetje kijken ;) En seks in de sauna zelf is best slopend vanwege de warmte…. Veel plezier alvast!!

     

    Dank voor de tips! Vandaag in putten geweest en wat stoute dingen gedaan. Seks in de sauna was inderdaad niet heel handig, door de spanning en mijn grootte paste het niet en was het super warm haha

    Komen jullie weleens in putten?