reguliere sauna

• FullSwingers

slank stel 64/53
    FullSwingers

Veluwse Bron voor morgen zaterdag 19 aug geboekt…. wie nog meer?

Ook wij Rob en Lenka gaan morgen naar de veluwse bron we zijn 59 en 70 maar zien er goed uit en wel in voor contact ik en 1,90 lang heb zwart haar en besneden en groot geschapen Lenka heeft grijs geverfd haar

Wij hebben voor paar weekjes camper in stalling gezet om thuis komende maand verbouwing af te maken. Veel plezier morgen!

Privé berichtje sturen? swingersstel Ad outlook.com Kik: JouwSecondLover
  • josh

hoi Cola 

leuk om te horen , ik ben ook benieuwd naar wat andere stellen zowel doen 

als het niet al te druk is dan zit je soms met z'n 2en in een sauna , 

ik vind het heerlijk om dan mijn vriendin een lekkere massage te geven , en af en toe een beetje te zoenen , of likken , haar tepels te strelen 

vrij onschuldig allemaal , maar toch ook wel spannend 

alleen als we prive hebben natuurlijk

wat vinden jullie fijn , of wat voor avonturen hebben jullie beleeft

• Anneleo

klinkt allemaal heerlijk!  wij dinsdag weer naar vel. bron…  we vinden vast weer een sauna voor ons alleen… (of geil stel erbij)

• josh

Anneleo

klinkt allemaal heerlijk!  wij dinsdag weer naar vel. bron…  we vinden vast weer een sauna voor ons alleen… (of geil stel erbij)

die is redelijk ver weg voor ons 

dat is ook een spannende gedachte , om er een stel bij te hebben 

dat is ons nog niet overkomen , 

we weten ook nog niet goed , hoe je dat dan aan zou moeten pakken  

maar wel lekker 

laat maar horen hoe het geweest is dinsdag !!

grt

• josh

Cola
    josh

hoi Cola 

leuk om te horen , ik ben ook benieuwd naar wat andere stellen zowel doen 

als het niet al te druk is dan zit je soms met z'n 2en in een sauna , 

ik vind het heerlijk om dan mijn vriendin een lekkere massage te geven , en af en toe een beetje te zoenen , of likken , haar tepels te strelen 

vrij onschuldig allemaal , maar toch ook wel spannend 

alleen als we prive hebben natuurlijk

wat vinden jullie fijn , of wat voor avonturen hebben jullie beleeft

Josh, wij gaan wel verder dan een beetje zoenen. Meestal pijpen en beffen we wel. Regelmatig is er wel een mogelijk om even te neuken. De ene keer wat langer dan de andere keer. We hebben nog nooit een ander stel zien sexen en zijn ook nog nooit betrapt. Vind het ook lastig om te zien wie er nog maar stout is in de sauna. Wij hebben het er wel eens over dat we het ons niet voor kunnen stellen dat we de enige zijn die geil worden in de sauna. Het draait bij ons eigenlijk altijd wel uit op sex.

Verder bezoeken we regelmatig plekjes in de natuur. Een erotische sauna of club zijn wij nog nooit geweest. Heb ik wel eens voorgesteld maar is er nog nooit van gekomen. 

Wat ook wel leuk is, is een workshop erotisch (tantra) masser. Ik weet nog wel een goeie!!

hoi , dat jullie verder gaan komt waarschijnlijk omdat jullie meer ervaring hebben 

een sex sauna hebben we ook gedacht , maar vinden dit toch nog een stap te ver 

een workshop erotische massage , heb ik nog niet overlegd 

post de website maar , dan zal ik eens kijken 

wij komen uit de regio eindhoven

• Anneleo

ja, vooral putten en lunteren

• Anneleo

b.v. putten en lunteren dus…

• J en A

Wij zijn ook zo'n stel die op een rustig plekje niet van elkaar afblijven. En wat kan ze gesmeerd rond lopen van opwinding. Fijn dat we niet de enigste zijn.

• Anneleo

volgende week weer lunteren… di of do

• Theo Janssen

Vanavond last minute naar Den Ilp in Landsmeer. Nog meer mensen die zin en tijd hebben?