reguliere sauna

• josh

wij zijn een stel van midden 40 en zijn nieuw hier 

ik lees hier regelmatig van stellen die naar een reguliere sauna gaan , omdat ze een sex sauna, of een paren club te ver vinden gaan 

hieruit begrijp ik dat er ook in een reguliere sauna wel eens wat gebeurt 

waar moet ik dan zowel aan denken , wat mogelijk is in een reguliere sauna 

en hoe herken je stellen die daar voor in zijn 

we willen het rustig aan doen , een leuk stel ontmoeten  , zonder dat er echt iets gebeurt, kan al een bepaalde spanning geven

• Bistell

josh

wij zijn een stel van midden 40 en zijn nieuw hier 

ik lees hier regelmatig van stellen die naar een reguliere sauna gaan , omdat ze een sex sauna, of een paren club te ver vinden gaan 

hieruit begrijp ik dat er ook in een reguliere sauna wel eens wat gebeurt 

waar moet ik dan zowel aan denken , wat mogelijk is in een reguliere sauna 

en hoe herken je stellen die daar voor in zijn 

we willen het rustig aan doen , een leuk stel ontmoeten  , zonder dat er echt iets gebeurt, kan al een bepaalde spanning geven

Joh ben eens verstandig en doe dit soort dingen op plaatsen waar die gewoon is en val er mensen die hier niet voor komen ook niet mee lastig.

• Johan Neuken In Stoomkamer

Josh, welkom bij de club) In sdc en spicymatch zijn er groepen die hun bezoek aan spa organiseren. We hebben het nooit bij anderen geprobeerd (alleen bij ons), maar hebben ook een grote wens)

https://swingers.startpagina.nl/forum/topic/2604196/lijst-van-spas-waar-het-mogelijk-is-om-te-vrijen-in-stoomkamers/

Ik denk dat het een leuke plek kan zijn om gelijkgestemden te ontmoeten en een moment en rustige plek te vinden voor een beetje spelen, het is echt spannend)

• josh

ik ben geen lid van sdc , daarvoor gebruik ik het te weinig 

haha , ik snap de eerste reactie niet zo goed , ik dacht hier op een swingers forum te zitten 

en op de toestanden zoals beschreven in de post van Azura zitten we helemaal niet te wachten 

dat gaat ons veel te ver 

waar ik op doelde is eventueel een leuk stel te ontmoeten , zonder dat er daadwerkelijk echt iets hoefde te gebeuren , en alleen een soort van sexuele spanning te voelen 

aangezien dit nieuw voor ons is , willen we langzaam onze grens aftasten 

en als ik de post hier zo lees , dan kom ik sauna toch regelmatig tegen 

vandaar dat ik benieuwd ben wat zich daar allemaal afspeeld 

zonder daar dan verder anderen tot last te zijn

josh

haha , ik snap de eerste reactie niet zo goed , ik dacht hier op een swingers forum te

Dezelfde agressie voor haar in andere berichten, negeer het gewoon, misschien is ze te oud om te onthouden dat ze op het swingersforum zit)

Hoewel ik het ermee eens ben dat we anderen moeten respecteren, en het kan moeilijk zijn om hard te worden in een overvolle stoomkamer vol aseksuele mensen. Het moet een beetje intimiteit zijn. Een teken, misschien, swingers zwarte ring kan genoeg zijn)

• josh

inderdaad we negeren het maar 

maar even terug naar het topic 

als wij naar de sauna zouden gaan , dan is dat ook quality time voor onze relatie

en het kan leuk zijn om een stel te ontmoeten , ( als het spontaan gebeurt ) 

maar het moet ook leuk zijn als het niet gebeurt 

en kan je daar dan ook met z'n tween een beetje knuffelen , of lekker tegen elkaar aanliggen 

zonder dat het een vrijpartij hoeft te worden 

of tijdens het douche elkaar inzepen , en wassen

of is dat not done 

en ik snap wel dat je dat niet doet in een overvolle steamroom , maar op een rustig plekje 

en ja hard worden zou ik inderdaad genant vinden , maar gebeurt het dan niet , volgens mij is de handdoek vaak in de buurt 

behalve dan misschien in het bubbelbad , of de steamroom 

wat dat betreft is het voor vrouwen iets gemakkelijker

Je beschrijft het precies zoals wij het ook voelen!

We zagen veel stellen in de spa die absoluut meer deden dan alleen ontspannen in de hottube op hetzelfde moment)

Je hebt gelijk, Azzurra is oké, maar het heeft alleen seks, zonder verhullend en complex “verberg” spel)

Ben je een speels stel? Laten we het proberen in een eenvoudige spa, ik zou Wesp aanbevelen, het heeft een mooie zelfhamam, waar veel kan worden gezien als onderdeel van een legitiem proces)

We zeepten elkaar en raken elkaar aan, ik vind het leuk als ze mijn lul af en toe wrijft en masseert, zonder hem te accentueren, onderweg. Dat is nog cooler dan direct pijpen.

Ik veronderstel dat zelfs seks in water (uiteraard zonder ejaculatie) kan worden afgedekt en niet kan worden gedetecteerd.

Alles is oké, vooral als je een geil stel bent, en als je de grenzen van anderen niet doordringt door je duidelijke erectie in het midden van de scène)))