Eerlijk gezegd ben ik er absoluut zeker van dat 90% van de bezoekers naar deze plaatsen komt voor seks of seksuele scènes, niemand komt gewoon om te zweten en te zwemmen, alleen een paar oma's misschien, maar zelfs niet hun echtgenoten zeker)))
maar tussen de sauna gangen door kunnen we elkaar dus rustig samen wasen waar ik haar af en toe over haar borsten streel
en in de jacuzi kunnen we rustig een beetje tegen elkaar aankruipen ( als we deze prive hebben )
waar ik haar dan geile praatje verkoop
of in het zwembad af en toe iets dichter bij elkaar om elkaar aan te raken
maar geen echte sex
of is het hierboven staande een groot taboe
josh, in SDC is er een gemeenschap “Nude Sauna”, mensen coördineren daar bijna elke dag voor dit soort spel in een naakt SPA in NL. Ik ben geen grote fan van SDC, maar er zijn nog steeds veel echte geile mensen. Community bevat 3000 paar) En op dit forum hebben we maar één vreemde oma en haar vriend)
wij zijn een stel van midden 40 en zijn nieuw hier
ik lees hier regelmatig van stellen die naar een reguliere sauna gaan , omdat ze een sex sauna, of een paren club te ver vinden gaan
hieruit begrijp ik dat er ook in een reguliere sauna wel eens wat gebeurt
waar moet ik dan zowel aan denken , wat mogelijk is in een reguliere sauna
en hoe herken je stellen die daar voor in zijn
we willen het rustig aan doen , een leuk stel ontmoeten , zonder dat er echt iets gebeurt, kan al een bepaalde spanning geven
Wij gaan morgen van half 5 tot 8 naar de zwaluwhoeve en we kijken verder wel
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?