reguliere sauna

• Johan Neuken In Stoomkamer

Eerlijk gezegd ben ik er absoluut zeker van dat 90% van de bezoekers naar deze plaatsen komt voor seks of seksuele scènes, niemand komt gewoon om te zweten en te zwemmen, alleen een paar oma's misschien, maar zelfs niet hun echtgenoten zeker)))

• josh

maar tussen de sauna gangen door kunnen we elkaar dus rustig samen wasen waar ik haar af en toe over haar borsten streel 

en in de jacuzi kunnen we rustig een beetje tegen elkaar aankruipen ( als we deze prive hebben ) 

waar ik haar dan geile praatje verkoop 

of in het zwembad af en toe iets dichter bij elkaar om elkaar aan te raken 

maar geen echte sex 

of is het hierboven staande een groot taboe

We hadden seks in stoomkamers, door de stoom was er niets te zien. Drie meisjes raakten elkaar ook openlijk en seksueel aan in de hamam, het was niet het doorbreken van een taboe zou ik zeggen)

Ook in de hot tube gaf mijn meisje me een handjob onder water, een ander jong en natuurlijk volledig naakt meisje kwam naar ons toe en zat in de tube bij ons in de buurt, alles was te zien denk ik, had gewoon lekker gespeeld en gelachen)

josh, in SDC is er een gemeenschap “Nude Sauna”, mensen coördineren daar bijna elke dag voor dit soort spel in een naakt SPA in NL. Ik ben geen grote fan van SDC, maar er zijn nog steeds veel echte geile mensen. Community bevat 3000 paar) En op dit forum hebben we maar één vreemde oma en haar vriend)

• Kan

josh

wij zijn een stel van midden 40 en zijn nieuw hier 

ik lees hier regelmatig van stellen die naar een reguliere sauna gaan , omdat ze een sex sauna, of een paren club te ver vinden gaan 

hieruit begrijp ik dat er ook in een reguliere sauna wel eens wat gebeurt 

waar moet ik dan zowel aan denken , wat mogelijk is in een reguliere sauna 

en hoe herken je stellen die daar voor in zijn 

we willen het rustig aan doen , een leuk stel ontmoeten  , zonder dat er echt iets gebeurt, kan al een bepaalde spanning geven

Wij gaan morgen van half 5 tot 8 naar de zwaluwhoeve en we kijken verder wel

• josh

helaas kunnen we morgen niet , en daarbij is zwaluw hoeve een beetje ver voor ons 

maar ik hoor graag hoe het geweest is

• Kan

Is goed hoor weet niet of je kik heb mijn naam is dromdrom

• FullSwingers

Veluwse Bron voor morgen zaterdag 19 aug geboekt…. wie nog meer?

Privé berichtje sturen? swingersstel Ad outlook.com Kik: JouwSecondLover
  • slank stel 71/60

FullSwingers

Veluwse Bron voor morgen zaterdag 19 aug geboekt…. wie nog meer?

Ook wij Rob en Lenka gaan morgen naar de veluwse bron we zijn 59 en 70 maar zien er goed uit en wel in voor contact ik en 1,90 lang heb zwart haar en besneden en groot geschapen Lenka heeft grijs geverfd haar